Tajni agenti poslodavaca

Mystery shopping: kako za malo novaca poslodavci špijuniraju svoje zaposlenike

Poslodavci unajmljuju tajne kupce da izvide situaciju u njihovim objektima
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Poslodavci unajmljuju tajne kupce da izvide situaciju u njihovim objektima

Uz cijenu i kvalitetu proizvoda ili usluge, potrošačima je izuzetno bitna i ljubaznost, odnosno uslužnost osoblja. Mnogima nam se dogodilo da nas prodavačica nije uslužila kad nam je to bilo potrebno, već da je pričala na telefon okrećući očima na naš poziv. Ili da smo sjedili u kafiću i duže čekali da nas konobar uopće posluži nego što smo ispijali tu dugoočekivanu kavu.

Budući da će neki potrošači u tim situacijama jednostavno odustati od kupovine i napustiti trgovinu ili kafić, poslodavci su pronašli način da vide rade li njihovi zaposlenici prema svim postavljenim pravilima. Prema istraživanjima, 75 posto kupaca se vraća i kupuje ponovno zbog prodajnog osoblja, 68 posto ih odlazi zbog prodajnog osoblja, a oni nezadovoljni svoje nezadovoljstvo u prosjeku dijele s dev...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 02:57