Maloprodaja

U Hrvatskoj je potrošnja u ožujku rasla 2,1 posto, najviše na hranu, piće i duhan

U prvom kvartalu ove godine maloprodaja je realno porasla 4,1 posto, nominalno 4,7 posto
Ilustracija
 Alamy / Profimedia, Alamy
U prvom kvartalu ove godine maloprodaja je realno porasla 4,1 posto, nominalno 4,7 posto

Maloprodaja je u ožujku bila realno 2,5 posto veća nego u veljači, pri čemu je najveći rast ostvaren u trgovinama hranom, pićem i duhanskim proizvodima, 5,8 posto. U odnosu na isti mjesec lani, pak podaci DZS-a pokazuju rast od 2,1 posto, a najveći doprinos tome također su dali hrana, piće i duhan, s rastom od tri posto. Zahvaljujući snažnom skoku potrošnje kućanstava u siječnju (6,1 posto), uslijed povećane kupnje automobila, u prvom kvartalu ove godine maloprodaja je realno porasla 4,1 posto, a nominalno 4,7 posto.

Rezultati Ankete o očekivanjima kućanstva koju objavljuje HNB su pokazala da se raspoloženje potrošača pogoršalo u odnosu na mjesec ranije, "ali unatoč tome pouzdanje potrošača u prvom tromjesečju 2018. godine nalazi se na najvišim razinama otkad se mjeri" (20...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 20:32