Magros 2021.

Trgovina se vraća u normalu, a kupci imaju nove navike

‘Online trgovina postaje primarni kanal kupnje‘, kaže Tomislava Ravlić, voditeljica sektora trgovine HGK
 Dan Dalton/Caia Image/Profimedia

Trgovina se ubrzano digitalizira, a internetska trgovina postala je jedan od primarnih kanala prodaje, pa oni koji ne prate te trendove neće biti konkurentni, istaknuto je u srijedu na 33. konferenciji za proizvođače i trgovce "MAGROS 2021." u organizaciji Hrvatske gospodarske komore i časopisa Suvremena trgovina.

Ovogodišnji skup trgovaca i proizvođača usmjeren je na povratak trgovine u normalno stanje, ali pod drugim uvjetima i okolnostima.

Potpredsjednik HGK za trgovinu i financijske institucije Josip Zaher istaknuo je kako je oporavak trgovine na malo i nakon dobre turističke sezone u 2021. još uvijek pod utjecajem niske prošlogodišnje baze.

Rekao je i kako je sektor maloprodaje toliko konkurentan da je i u pandemiji došlo do dolaska još jednog velikog stranog igrača i otvaranja novih centara.

Predsjednik Ceha trgovine Hrvatske obrtničke komore Mladen Malta se složio da se trgovina vraća u normalnu stanje, ali u novim uvjetima, odnosno s izmijenjenim navikama potrošača. "Nije lako dugoročno prognozirati utjecaj krize na trgovine, navike kupaca su se promijenile. Poseban šok je doživjela maloprodaja, a naš je zadatak pomoći im da nastave s prilagodbom. Cilj je ostati u fokusu potrošača", rekao je Malta. Voditeljica Sektora trgovine HGK Tomislava Ravlić istaknula je kako je pandemija kod kupaca stvorila neke nove navike. "Oni koji su tijekom pandemije isprobali web kupovinu, to će nastaviti raditi i dalje, što znači da online postaje primarni kanal kupnje", istaknula je. Podsjetila je da se u online kupovini gubi trgovac/osoba. "Ostaje za vidjeti kako će online riješiti to pitanje", zaključila je.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2022 09:56