STIŽE UBOJICA CIJENA

U Hrvatsku dolazi diskontni lanac koji ne pregovara: što to znači za hrvatske trgovine, ali i kupce u 2026. godini

U velikoj analizi saznajte kako se hrvatska maloprodaja prilagođava digitalnim izazovima, inflaciji i dolasku novih konkurenata.

Trgovina na malo u Hrvatskoj tijekom 2025. obilježena je umjerenijim rastom u odnosu na snažne stope iz 2024. godine. Prvi kvartal bio je oslabljen bojkotom maloprodajnih lanaca, što je privremeno pritisnulo promet i potrošačko raspoloženje te rezultiralo najnižim stopama rasta u prethodnih 18 mjeseci. Nakon popuštanja pritisaka promet se postupno oporavio u drugom dijelu godine, uz potvrđenu otpornost potražnje potaknutu rastom zaposlenosti, plaća i solidnim tržištem rada.

Zašto euro u Hrvatskoj vrijedi manje nego u Sloveniji, Austriji, Njemačkoj, Italiji...? Ovo je najprecizniji odgovor

Unatoč tome, prosječna stopa rasta privatne potrošnje od 2,5 posto i maloprodaje od 3,7 posto ostala je znatno niža nego godinu prije, pri čemu je neprehrambeni segment pokazao izraženiji ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2025 12:14