KOLUMNA TOP 1500

Jiří Dvorjančanský, član Uprave i glavni direktor, A1 Hrvatska: Ulažemo u bolju digitalnu budućnost Hrvatske

Ubrzanom izgradnjom optičke mreže u iduće dvije godine premašit ćemo 800 tisuća ili više od 60 posto kućanstava u cijeloj Hrvatskoj. To znači da će otprilike 2 od 3 kućanstva imat pristup A1 gigabitnoj optičkoj mreži

Jiří Dvorjančanský, član Uprave i glavni direktor, A1 Hrvatska

 Bruno Konjević/vesna Veselić/Cropix

U posljednje dvije godine, pandemija je unijela neizvjesnost u investicijske planove. U početku smo bili oprezni, nastojali razumjeti i predvidjeti razvoj situacije te utjecaj na tržište. Kao i cijelo gospodarstvo, telekomi itekako osjećaju pritisak inflacije. No, uz uštede u operativnom poslovanju, bili smo hrabri i odlučili investirati tamo gdje smo procijenili da ulaganja mogu donijeti najveću vrijednost. Neizvjesna situacija na tržištu pokazala je koliko je važno imati kvalitetnu i pouzdanu infrastrukturu. Europska komisija navela je u posljednjem Indeksu digitalnog gospodarstva i društva (DESI) xDSL tehnologije kao prevladavajuće u Hrvatskoj. Naša je misija to promijeniti i omogućiti većini građana Hrvatske fiksni pristup širokopojasnim mrežama nove generacije...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2024 03:34