Crowdfunding kampanja

Aplikacija OmoReader kreće u osvajanje američkog tržišta

AUTOR:

OBJAVLJENO:

27.3.2019. u 13:44

AUTOR:

OBJAVLJENO:

27.3.2019. u 13:44

Zagreb, 260319.
Zicer, Velesajam.
Ekipa koja je osmislila aplikaciju OmoReader, instrument za lakse citanje za disleksicare, autor aplikacije je Petar Reic.
Na fotografiji: Ana Marinovic, Zoran Birimsa, Ratko Knezevic i Vanja Andric.
Foto: Ranko Suvar / CROPIX
Ranko Šuvar/Cropix

Ekipa koja je osmislila aplikaciju OmoReader, instrument za lakše čitanje za disleksičare, autor aplikacije je Petar Reić. Na fotografiji: Ana Marinović, Zoran Birimiša, Ratko Knežević i Vanja Andrić

Hrvatski startup OmoLab danas je na platformi Funderbeam SEE lansirao crowfdfunding kampanju za razvoj poslovanja na anglofonom tržištu, a od ulagača prikupljaju maksimalno 240 tisuća eura.

Plan im je da do ljeta krenu s osvajanjem američkog tržišta s aplikacijom OmoReader koja olakšava čitanje osobama s disleksijom. Njezin temelj je posebno dizajnirani font OmoType:

- Dizajnirao ga je Marko Hrastovec, autor fonta za pariški Louvre. Topao je, nije iritantan, nastojali smo da bude što sličniji onima u svakodnevnoj uporabi, kaže Petar Reić, osnivač i direktor OmoLaba, kojeg je na pokretanje biznisa potaknulo to što su njegova kćer i supruga imale poteškoće u čitanju zbog disleksije.      

OmoLab je izazvao veliki interes ulagatelja čak i prije lansiranja kampanje te su u pre-saleu prikupili već oko 135 tisuća eura. Vodeći ulagatelj kampanje na Funderbeamu je Ratko Knežević, koji ističe da je vrijednost kompanije s ovom ulagačkom rundom, čiji je minimum 150 tisuća eura, procijenjena na dva milijuna eura. Minimalni pak ulog koji pojedini investitor može uplatiti je 250 eura.

Svjetske statistike pokazuju da u slavenskim zemljama disleksija pogađa oko deset posto populacije, u državama engleskog govornog područja neki njeni oblici zbog razlike između govora i pravopisa pojavljuju se kod čak 25 posto ljudi, što je i pokazatelj veličine potencijalnog tržišta OmoLaba.

- Osobe s disleksijom na drukčiji način kodiraju i dekodiraju informacije, a naša aplikacija olakšava čitanje svim dobnim skupinama. To nije aplikacija samo za djecu, naglašava Reić. Računaju, međutim, i na poslovna partnerstva s izdavačima školskih knjiga, koji njihovo rješenje mogu ugraditi u svoje digitalne sadržaje. Već su u Hrvatskoj sklopili jedan ugovor s kućom Profil Klet, a partnere traže i na stranim tržištima.

Aplikacija je razvijena za IoS i Android sustave, koriste je već i logopedi,  ima zasad oko 4000 korisnika u Hrvatskoj, a uz nju dolaze 232 besplatne knjige, od čega 72 s popisa lektire za osnovnu i srednju školu: - Imamo vrlo dobre reakcije korisnika i podršku stručne zajednice, kaže optimistično Reić, koji je za aplikaciju već dobio i nagradu te 160 tisuća kuna na startup natjecanju Zagreb Connect u prosincu prošle godine. Hrvatsko tržište mu je, naravno, tek odskočna daska.