Crowdfunding kampanja

Aplikacija OmoReader kreće u osvajanje američkog tržišta

OmoLab je izazvao veliki interes ulagatelja čak i prije lansiranja kampanje te su u 'pre-saleu' prikupili već oko 135 tisuća eura
Ekipa koja je osmislila aplikaciju OmoReader, instrument za lakše čitanje za disleksičare, autor aplikacije je Petar Reić. Na fotografiji: Ana Marinović, Zoran Birimiša, Ratko Knežević i Vanja Andrić
 Ranko Šuvar/Cropix
OmoLab je izazvao veliki interes ulagatelja čak i prije lansiranja kampanje te su u 'pre-saleu' prikupili već oko 135 tisuća eura

Hrvatski startup OmoLab danas je na platformi Funderbeam SEE lansirao crowfdfunding kampanju za razvoj poslovanja na anglofonom tržištu, a od ulagača prikupljaju maksimalno 240 tisuća eura.

Plan im je da do ljeta krenu s osvajanjem američkog tržišta s aplikacijom OmoReader koja olakšava čitanje osobama s disleksijom. Njezin temelj je posebno dizajnirani font OmoType:

- Dizajnirao ga je Marko Hrastovec, autor fonta za pariški Louvre. Topao je, nije iritantan, nastojali smo da bude što sličniji onima u svakodnevnoj uporabi, kaže Petar Reić, osnivač i direktor OmoLaba, kojeg je na pokretanje biznisa potaknulo to što su njegova kćer i supruga imale poteškoće u čitanju zbog disleksije.

OmoLab je izazvao veliki interes ulagatelja čak i prije lansiranja kampanje te su u ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. studeni 2025 21:33