Je li ovo kraj?

Poznati modni brend, koji se ove godine opet vratio u Hrvatsku, ponovno u problemima

AUTOR:

  • Matea Grbac

OBJAVLJENO:

23.8.2019. u 16:30

AUTOR:

  • Matea Grbac

OBJAVLJENO:

23.8.2019. u 16:30

Zagreb, 041110.
Arena centar, Laniste.
Zadnje pripreme i ciscenje prije otvorenja Arena centra.
Na slici: Gap.
Foto: Sandra Simunovic / CROPIX
Sandra Šimunović / CROPIX / CROPIX

Poznati američki modni brend Gap, koji je slavu stekao svojim hudicama, tone u sve veće probleme. Nakon niza godina lošeg upravljanja, te zastarjelog dizajna, nekada ikonična marka počinje gubiti svoju staru slavu.

Kako prenosi CNBC, prihodi od prodaje za drugi kvartal ove godine koji su iznosili 4,1 milijardu kuna puno su manji od očekivanja, što je dovelo do pada dionica. Također, generalna prodaja pala je za 4 posto što je više od najavljenih 3,1 posto. Tako je modna kuća nastavila s padom prihoda od prodaje koje vuče još iz 2018. godine.

- Naša konkurencija sve je veća, a tržište postaje sve nemilosrdnije. Unatoč trenutno lošim brojkama uvjeren sam da ćemo i to preživjeti i dalje ostati konkurentni – istaknuo je izvršni direktor GAP-a Art Peck.

Iz kompanije poručuju kako u tekućoj financijskoj godini na dioničkom tržištu očekuju zaradu između 1,88 i 2,08 USD po dionici što je i dalje pad u odnosu na prethodni raspon od 2,04 do 2,14.

Kako ipak cijeli brend ne bi otišao u zaborav, Gap je još početkom godine najavio potpuno izdvajanje svog još uvijek i jedinog profitabilnog brenda Old Navy. Iako je taj proces i dalje u tijeku, očekuje se da će cijela procedura biti dovršena 2020. godine, a upravo bi uspješno razdvajanje mogla biti posljednja slamka spasa ovog nekada moćnog giganta.

Inače, nakon prvotnog dolaska u Hrvatsku pa potom odlaska, Gap je svoja vrata ponovo otvorio u zagrebačkom Arena Centru.