Gube ključna tržišta

H&M osjetno manje zaradio u zadnjem tromjesečju, gube kupce na ključnim tržištima

AUTOR:

OBJAVLJENO:

27.9.2018. u 11:49

AUTOR:

OBJAVLJENO:

27.9.2018. u 11:49

H&M unloads unwanted and unsold merchandise on their sale racks in their store in Soho in New York, seen on Tuesday, June 12, 2018., Image: 375408057, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, SIPA USA
Profimedia, SIPA USA

Ilustracija

Švedski maloprodajni lanac Hennes & Mauritz (H&M) izvijestio je u četvrtak o osjetno manjoj neto dobiti u trećem fiskalnom tromjesečju zbog problema s novim logističkim sustavom.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s kolovozom kompanija je poslovala s neto dobiti od 3,1 milijardu švedskih kruna (299 milijuna eura), što je 18,4 posto manje nego što su zabilježili u istom razdoblju lani.

Prihodi bez PDV-a porasli su devet posto, na 55,8 milijardi kruna. Isti postotni rast zabilježili su i ako se uključi PDV, dosegnuvši 64,8 milijardi kruna. Iskazani u lokalnoj valuti i s uračunatim PDV-om uvećani su četiri posto.

Problemi s uvođenjem novog logističkog sustava prouzročili su dodatne troškove od oko 400 milijuna kruna, smanjivši također prodaju za osam posto na nekoliko ključnih tržišta, uključujući Sjedinjene Države, Francusku i Italiju, izvijestili su iz H&M-a.

Napominju kako nastavljaju s ulaganjima u prodaju putem Interneta, koja je u promatranom tromjesečnom razdoblju porasla više od 30 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. H&M trenutno prodaje odjeću putem Interneta na 47 tržišta, kazao je u priopćenju izvršni direktor švedske tvrtke Karl-Johan Persson.

Poput ostalih kompanija u modnoj industriji, i H&M prilagođava poslovni model pojačanoj potražnji za kupnjom putem Interneta i manjem broju kupaca u fizičkim trgovinama. Ukupno je H&M na kraju kolovoza imao 4.841 trgovinu širom svijeta, uključujući franšize. Na kraju prošle godine imali su ih 4.553.