Negativan trend

Problemi H&M-a se nastavljaju: div brze mode prisiljen zatvoriti svoj brend Cheap Monday

Cheap Monday prodaje svoje proizvode u 3.000 trgovina diljem svijeta i na kineskoj Alibabi
Ilustracija, dućan H&M-a
 Profimedia, Alamy
Cheap Monday prodaje svoje proizvode u 3.000 trgovina diljem svijeta i na kineskoj Alibabi

Div brze mode H&M prisiljen je “ugasiti” svoj neovisni brend Cheap Monday, piše Reuters.

Švedska je kompanija u 2008. kupila tvrtku Fabric Scandinavian u čijem su vlasništvu brendovi Cheap Monday, poznat po svojim jeftinim trapericama, te Weekday i Monki.

Cheap Monday prodaje svoje proizvode u 3.000 maloprodajnih trgovina diljem svijeta te putem svoje online trgovine, a i na kineskoj Alibabi. No, tradicionalni poslovni model koštao ih je poslovanja, smatraju u H&M-u, koji je objavio da zatvara brend koji mu je bio prva akvizicija, a time će oko 80 osoba ostati bez posla.

- Primijetili smo negativan trend u prodaji i profitima Cheap Mondaya koji se odvija već jako dugo - objasnili su iz H&M Grupe i dodali da i dalje vide puno potencijala u drugim brendovima koje grupacija posjeduj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2025 04:56