„Onaj lik ljubičasti rakun“, bio je komentar koji je Hrvoju dao ideju da stvori svoj TikTok alter ego Ljubičasti Rakun i zapliva bespućima kreativnosti s preko 150 tisuća pratitelja. Razgovarali smo s Hrvojem Markićem o njegovim počecima na TikToku, inspiraciji, dizajnu i kreativnosti, te kreativnoj blokadi.
Ljubičasti Rakun započeo je svoju TikTok avanturu u trenutku osobne tuge, nakon smrti svoje ljubimice, afričke tvorice Gwin (ime je došlo od afričkog tvora iz filma Inkheart). "Trebalo mi je nešto da skrenem misli i oraspoložim se," kaže. Njegov prvi videozapis, inspirirani serijom "Full House", brzo je privukao pažnju publike, što ga je motiviralo da nastavi snimati svoja TikTok videa.
Inspiracija
Inspiracija mu dolazi prirodno. "Moj mozak jednostavno stalno smišlja nove ideje," kaže Hrvoje. Osim prirodne inspiracije, najveća su mu motivacija visoke cijene u trgovinama pa sam sebi kaže “Ma mogu ja to sam napraviti.” Najviše uživa u kreiranju sadržaja koji spaja kreativnost i funkcionalnost. Neizmjerno je zahvalan svojim pratiteljima kada s njim podijele svoje DIY pokušaje inspirirane njegovim videima i na taj način mu daju još veći vjetar u leđa. Puno mu znači kad klijenti prihvate njegove „čudne ideje“, a još više kad te čudne ideje prođu kod publike.
Jedan od njegovih omiljenih projekata su platnene torbe, izrađene od starih majica. "Opsjednut sam torbama," priznaje kroz smijeh. „Dođe mi da svaku majicu ili hlače koje više ne nosim prekrojim u tote bag. Općenito, volim dodavati neke svoje detalje na odjeću i modne dodatke,“ kaže Hrvoje. Ponekad mu je za svoje DIY projekte potrebno oko sat ili dva, ali ako radi nešto što zahtijeva šivanje i poseban dizajn onda uključi svoj focus mode na mobitelu i ne postoji za ikoga sljedeća dva ili tri dana.
Da nije kreator kreativnog sadržaja sigurno bi se bavio svojom strukom - modnim dizajnom i modeliranjem, jer je završio akademiju za dizajn interijera, te srednju školu za industrijskog dizajnera. Kako uživa u DIY projektima, sigurno bi se posvetio dizajniranju raznih proizvoda. Volio bi se naći na plakatima trgovina poznatih brendova ili biti redatelj zabavnih horor filmova, kao Tim Burton.
Općenito voli što mu posao kreatora sadržaja omogućuje kreativnost i fleksibilno radno vrijeme. Naravno, postoje rokovi do kojih mora dostaviti videa, no smatra da mu je to svakako bolje nego da mora biti na istom radnom mjestu od 08:00 do 16:00 sati. Nije mu teško pratiti TikTok trendove, no kaže „Samo je bitno ne izgubiti sebe u svemu tome.“ Zbog toga preporučuje za svakoga tko želi stvarati kreativni TikTok sadržaj da u video umiješa dio svoje osobnosti s trendom kako bi dobili nešto treće, nešto novo.
Kako ni Ljubičastog Rakuna nije preskočila kreativna blokada, kao i sve ostale kreatore sadržaja, zanimalo nas je kako se on bori s tim. „Odmor, odmor, odmor!“ je najvažniji spasitelj tijekom kreativne blokade, kaže Hrvoje. „Kreativna blokada može trajati dva sata, dva dana ili dva mjeseca, no bitno je ne kritizirati samoga sebe i znati da se nikome ne moramo opravdavati,“ tvrdi. Hrvoje se najviše voli resetirati povratkom na filmove iz djetinjstva. U kreativno stvaralaštvo vraćaju ga filmovi kao što su Beetlejuice, Ella Enchanted, Alice in Wonderland i ostali filmovi za koje smatra da su imali prste u razvoju njegovih kreativnih strana.
Da ne živi trenutno u Splitu, „mogao bi živjeti luksuzni život u New Yorku u nekom loftu s pogledom na Manhattan“ kaže Hrvoje i kroz smijeh dodaje „I naravno, da ne moram paziti na bankovni račun.“ To je život kojeg bismo svima poželjeli.
Pitali smo ga jesu li mu kovrče njegov najveći adut, no kaže da ih je tek zavolio prije 5-6 godina. Svoje kovrče smatra kao „stvorenje na glavi“ s čim bi se mogla poistovjetiti većina vlasnika kovrčave kose, koja voli živjeti svoj život na glavama svojih vlasnika. Hrvoju bi bilo draže da ima kosu kao novi dečko Kylie Jenner, Timothée Chalamet, no nama se više sviđa njegova prirodna kosa.
Budućnost Ljubičastog Rakuna
Iako ne razmišlja previše o budućnosti, ovaj „čudnjikavi 26-godišnji tinejdžer“ kako opisuje samog sebe, definitivno može zamisliti sebe kao kreatora sadržaja u penziji. Kaže da jedva čeka imati 75 godina i snimati sebe kako crta po maskici za iPhone 547 Extra Max, ili koji već bude. A do penzije, moto Hrvoja Markića je “Usredotoči se na sebe, nemoj se izgubiti u drugim ljudima.”
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....