IZA KULISA TIKTOKA

Account Manageri: tko su ljudi iz sjene koji povezuju agencije i brendove i kako postati jedan od njih?

Navodimo vam glavne vještine koje svaki TikTok Account Manager mora imati.

Ilustrativna fotografija

 Crew Media/Crew Media

Ako volite TikTok, ali ne želite raditi sadržaj u kojem vi morate glumiti glavnu ulogu, Account Manager je zanimanje za vas!

U današnjem svijetu društvenih mreža,u kojem se sve neprestano mijenja, mnogi brendovi se suočavaju sa sve većim izazovima i sve jačom konkurencijom. Originalna, zanimljiva i jedinstvena online prisutnost postaje iz dana u dan sve važnija. Ljudi koji rade na pozicijama Account Managera predstavljaju najvažniju sponu između brenda i njihove ciljne publike. Isto tako, oni su spona između brenda i agencije koja nudi digitalne usluge.

Osobe s ovim zanimanjem su zaduženi za upravljanje, kreiranje i nadgledavanje svih aktivnosti vezanih uz TikTok profile svojih klijenata. Igraju ključnu ulogu u stvaranju autentičnog i relevantnog sadržaja koji privlači pažnju korisnika TikToka. Njihova sposobnost praćenja trendova i brze reakcije omogućuje brendovima da ostanu relevantni i konkurentni u dinamičnom okruženju TikToka. Bitno je naglasiti da oni pružaju vrijednu podršku klijentima u postizanju njihovih marketinških ciljeva.

Navodimo vam vještine koje svaki TikTok Account Manager mora imati.

Visoka razina komunikativnosti

Account Manageri su ključni u održavanju dugoročnih i kvalitetnih odnosa s klijentima. Njihova sposobnost slušanja i razumijevanja potreba čini ih neprocjenjivim dijelom poslovanja. U ovom čarobnom svijetu Account Managera, odnosi nisu samo poslovni, već se često znaju razviti i u prava prijateljstva.

- Kreiranje sadržaja za klijente na TikToku zna biti poprilično izazovan posao, a neki od izazova s kojima se Account Manageri svakodnevno susreću su postizanje i održavanje dobre komunikacije kako s kreatorima tako i s klijentima. Potrebno je znati prepoznati raspoloženja i zahtjeve klijenta kako bi i pravovremeno reagirali na najbolji način- rekao je Antonio Ereš, Voditelj odjela Account Managera u Crew Media.

Uz dobre komunikacijske vještine već je odrađeno pola posla. Kroz upoznavanje ljudi koji stoje iza lica brenda, Account Manageri mogu bolje shvatiti želje i ciljeve svojih klijenata.

Svestranost

Vrlo je bitno biti onaj tip osobe koji vidi rješenje u svakom problemu. Nije dovoljno samo poznavati mrežu na kojoj se radi sadržaj ili imati izvrsne komunikacijske vještine. Svaki Account Manager mora biti spreman uskočiti u cipele klijenta, kreatora, editora ili gledatelja kako bi najbolje shvatio u kojem smjeru razviti određenu strategiju.

- Kada se pojave problemi ili nejasnoće, Account Manageri su prvi na liniji obrane. Oni su tu da rješavaju probleme klijenata brzo i učinkovito. Oni štite interese klijenata kao i agencije za koju rade. Za Account Managera nije bitno zašto ili kako je došlo do problema, nego kako će ga najbolje riješiti. Tako da je svestranost vrlo bitna vještina - izjavio je Antonio.

Reaktivnost i proaktivnost

Kako bi Account Manager najbolje razumio kako se brend želi prikazati na TikToku, potrebne su mu dobre vještine slušanja, a i reagiranja. Kroz komunikaciju s klijentima, oni prikupljaju korisne podatke o samom proizvodu ili usluzi, no prati i što ciljana publika misli o istima. Iz prve ruke može vidjeti doživljaj klijenta, kao i korisnika. Uz sve te podatke, najbolje može procijeniti kako unaprijediti sadržaj kao i samo iskustvo korisnika s proizvodom ili uslugom

Kreativna organizacija

Vještine koje su prijeko potrebne za TikTok Account Managera su kreativnost i organizacija. Predlaganje ideja, izrada strategija i kampanja zahtjeva razinu kreativnosti i brzo formiranje koncepata s kojim će brend brzo doći do željenih rezultata. Kako bi ideje prešle u djelo, potrebna je dobra organizacija. Vođenje raznih operativnih dijelova poslovanja iziskuje razinu odgovornosti prema zadanim rokovima.

TikTok Account Manageri su bitni timski igrači koji paze da sve uključene strane budu zadovoljne: brend, agencija, kreatori kao i gledatelji. Njihova uloga je nezamjenjiva u današnjem poslovnom svijetu u kojem su odnosi s klijentima jednako važni kao i sami proizvodi ili usluge koje brendovi nude. Pozicija koja je ispunjena s kreativnošću i organizacijom idealna je za sve one koji uživaju u organiziranom neredu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 16:20