EKSKLUZIVNO

Sve je potpuno besplatno i anonimno! Degordian ima sjajan alat za kojim su se već pomamili mnogi: a mi imamo sve detalje

‘My Stethoscope‘ analizira osobno zadovoljstvo zaposlenika

Daniel Ackermann, direktor Stethoscopea i Degordiana

 Davor Pongracic/Cropix

My Stethoscope analizira osobno zadovoljstvo zaposlenika besplatno i anonimno što je dosad bilo rezervirano isključivo za tvrtke. Usluga je proširenje temeljne usluge hrvatskog startupa Stethoscope, koji tako brzo raste da bi prvih 12 mjeseci poslovanja mogao zaključiti s milijun kuna prihoda.

Zagrebački startup za analizu zadovoljstva zaposlenika, Stethoscope, nastao tijekom ljeta kao spin-off digitalne agencije Degordiana, ni pola godine otkako je na tržištu već ima oko 8000 pojedinačnih komercijalnih korisnika. Digitalne platforme, koje bi uskoro trebale postati jedna od strateških hrvatskih industrija, u pravilu prihod po korisniku računaju u iznosima od euro po korisniku mjesečno ili više, što znači da bi Stethoscope svojih prvih 12 mjeseci poslovanja mogao zaključiti s prihodom i od milijun kuna.

Daniel Ackermann, direktor Stethoscopea kaže da su sad to proširili s uslugom My Stethoscope, prvom uslugom za personaliziranu analizu zadovoljstva zaposlenika, koju operativno vodi Sara Vatralj.

Poput TABU-a

- Na tržištu je aktualna nikad veća kriza talenta, ali njima je ujedno sve teže donositi prave odluke za svoju karijeru i biti objektivno svjestan svog zadovoljstva. Možda su nezadovoljni plaćom, možda leadershipom, a možda uopće nisu tako nezadovoljni koliko im se čini - dok ne ispuni upitnik i dobiju detaljnu analizu svojih odgovora te usporedbu s tržištem i industrijom - pojašnjava Ackermann smisao nove usluge koja je dosad bila rezervirana samo za tvrtke.

image

Sara Vatralj, operativna voditeljica Stethoscopea i Daniel Ackermann, direktor Stethoscopea i Degordiana

Davor Pongracic/Cropix

Navodi da je sve anonimno i da se podaci ne dijele s nikim pa ni poslodavcima. Dodaje da se odgovori koriste isključivo za izračun prosjeka zadovoljstva po tržištu, industriji, spolu i sličnim kategorijama.

- Svatko tko ispuni upitnik, na temelju dobivenih rezultata, koje dobije na e-mail, može bolje detektirati vlastita nezadovoljstva i njihove izvore te na temelju njih donijeti i odluku za budućnost karijere. Što više podataka imamo to možemo dati bolju informaciju - kaže Ackermann.

Vidljivo je da My Stethoscope želi u području zadovoljstva zaposlenika ponoviti uspjeh TABU-a, usluge koju je pokrenuo Bornfight, a koja je u kratko vrijeme dobila podatke o plaćama za više od polovice IT industrije u Hrvatskoj i sad se koristi kao njen benchmark za plaće programera.

- Trenutno je u sustav uneseno 8000 ispitanika iz raznih firmi koje su naši klijenti - kaže Ackermann.

Dodaje da su o izradi My Stethoscopea, odnosno alata koji bi svim ponudio uvid u vlastito zadovoljstvo svojim radnim mjestom, razmišljali duže vrijeme.

Brzi razvoj

- Vidimo koliko ima problema i koliko je kriza u području ljudskih potencijala, zapošljavanja i zadržavanje zaposlenika, ali sama realizacija trajala je relativno kratko. Sam razvoj i implementaciju My Stethoscopea obavili smo u dva mjeseca - pojašnjava.

Navodi da na izradi alata surađivali s psiholozima iz Business Psychology Laba. Riječ je o članovima Katedre za psihologiju rada na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, koji su se udružili kako bi istraživali područja psihologije leadershipa, motivacije na radnom mjestu, bihevioralnim znanostima i razvojem novih psihotestova.

My Stethoscope je razvijen tako da se na prvoj stranici ispunjavaju osnovni demografski podaci te podaci o zaposlenju – godine staža, industrija, veličina tvrtke, te opcionalno i naziv. Nakon toga otvara se upitnik koji se sastoji od 100-njak pitanja kroz koja se ispituje 12 dimenzija zadovoljstva na poslu, od ravnoteže poslovnog i privatnog preko rukovođenja, lojalnosti i autonomije pa sve do učenja i razvoja.

image

Tim Stethoscopea

Davor Pongracic/Cropix

- Nakon obrade podataka, na privatnu mail adresu osobe koja je ispunila upitnik dolazi detaljna analiza svakog odgovora i zadovoljstva kroz navedene dimenzije, i to na skali 0-5, te usporedba odgovora s prosjekom države i industrije u kojoj radi, koja će biti prikazana na detaljnim, ali jednostavnim grafovima - kaže Ackermann.

Traže ih vani

Slične pokazatelje Stethoscope je do sada nudio tvrtkama. Njegovi su korisnici, među inim, Rimac grupa, Prvo plinarsko društvo i JGL, a u Francuskoj Rimčev Bugatti - kaže Ackermann.

Navodi da kad su lansirali uslugu, odmah su po potražnji vidjeli da imaju dobar proizvod.

- U samo dva mjeseca dobili smo preko 150 demo zahtjeva, održali preko 300 sastanaka s potencijalnim klijentima, akvizirali klijente iz Hrvatske, regije, centralne Europe i SAD-a i primili iznimno pozitivan feedback korisnika. U posljednja dva mjeseca prihodi su se učetverostručili - zaključuje Ackermann.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 10:10