Postanite bolji vozač i osvojite vrijedne nagrade

Croatia osiguranje promo

Mnogi vozači su uvjereni da su "vladari ceste" i da od njih nema boljih vozača. Međutim, vještine za volanom nisu jedina vrlina koja je potrebna da bi bili dobar vozač. Savjesna i odgovorna vožnja sve je važnija, pogotovo jer je u prometu sve više sudionika i različitih vrsta vozila. Jeste li zaista "vladar ceste" možete jednostavno doznati pomoću jedinstvene tehnološke inovacije na našem tržištu – LaqoPrevent. Riječ je o inovativnom rješenju Croatijinog LAQO osiguranja, prvog u potpunosti digitalnog osigurateljnog rješenja na ovim prostorima.

LaqoPrevent prati vaše navike u vožnji – prekoračenja brzine, nagla ubrzanja, nagla kočenja i skretanja i upotreba mobitela za vrijeme vožnje. U svakom trenutku u aplikaciji možete provjeriti svoje ponašanje i korigirati navike na koje možda i ne obraćate pažnju, a koje utječu na rizike u prometu. Osim što ćete time postati bolji vozač, LAQO će vas u svojim natječajima nagraditi za odgovorno ponašanje.

Kako koristiti LaqoPrevent?

Program LaqoPrevent je namijenjen svim korisnicima LAQO osiguranja. Nakon što ugovorite Obvezno ili Kasko i skinete LAQO aplikaciju, uključite se u program LaqoPrevent. Prilikom svake vožnje, unutar LAQO aplikacije pokrenut će se i LaqoPrevent, koji će pratiti, bilježiti i spremati vaše vožnje. Program će svaku vašu vožnju ocijeniti na temelju brzine i stila vožnje, a nakon svake odgovorne vožnje rast će i vaša ocjena. S druge strane, vaša ocjena će se smanjiti ukoliko za vrijeme vožnje koristite mobitel, naglo kočite ili skrećete i prebrzo vozite. No, ništa za to, jer već u sljedećoj vožnji vaša ocjena može rasti ako odgovorno vozite.

Kako biste usavršili vašu vožnju, u programu LaqoPrevent kreirane su različite značke i nakon što ispunite određene uvjete i zaradite određenu značku, imate priliku za osvajanje vrijednih nagrada. Prošle godine preko LaqoPreventa podijeljeno je više od 1.000 nagrada LAQO korisnicima za dobre rezultate u vožnji.

image

Croatia osiguranje promo

U sklopu LaqoPrevent programa mogle su se osvojiti i kvartalne nagrade, skupljati posebne značke za dobru vožnju te sudjelovati u timskim natjecanjima. Razni nagradni natječaji omogućili su LaqoPrevent korisnicima da dobiju neku od super nagrada: Prevent Ekskluziv dodatno pokriće, poklon bon u partnerskim trgovinama u vrijednosti od 100 kn do 1.500 kn, PlayStation 5 itd. Organiziran je i veliki natječaj u kojem se mogao osvojiti jednodnevni izlet s Teslom.

LAQO za sigurnost u prometu

Ove godine u planu je još bogatiji nagradni fond, ali i brojne druge inovacije. Poticanjem vozača na odgovornu vožnju LAQO tako nastavlja utjecati na stvaranje sigurnije svakodnevnice u prometu.

"Želimo da naši korisnici znaju da smo njihov partner koji sustavno radi na prevenciji i sprečavanju nezgoda. Nastavit ćemo s razvojem i sa svakim novim osiguranjem koje lansiramo u sklopu LAQO branda koristit ćemo nove napredne tehnologije kako bi osiguranici uvijek dobili više od police osiguranja. Zadovoljan korisnik je u DNK LAQO branda", poručila je Ana Zovko, direktorica Sektora za digitalni razvoj u Croatia osiguranju.

image

Croatia osiguranje promo

Hit među korisnicima

Croatia osiguranje, tržišni i digitalni lider na području osiguranja koji posluje u sastavu Adris grupe, lansiralo je LAQO krajem 2020. godine, čime se Hrvatska pridružila malom broju europskih zemalja s ovakvom vrstom osiguranja. Već u prvoj godini čak je 1,3 milijuna korisnika posjetilo LAQO web kako bi kupili LAQO osiguranje ili saznali više informacija, dok je kalkulator za izračun cijene koristilo više od 350.000 ljudi.

LAQO korisnici sve što im treba mogu obaviti u potpunosti digitalno. Ugovaranje auto osiguranja moguće je u samo par klikova na web stranici, bez odlaska u poslovnicu i papirologije, a cijeli proces traje manje od minute. Pomoću LAQO aplikacije moguće je i digitalno prijaviti štetu i ukoliko je sve u redu, ponuda odštete stiže već u roku od 24 sata. Za svaku pomoć ili pitanja korisnicima je na raspolaganju i digitalna korisnička podrška na Viberu, Messenger chatu i WhatsAppu ili u obliku chat-a na webu.

Pokretanjem programa prevencije LaqoPrevent temeljenog na naprednoj tehnologiji telematike LAQO nije samo potvrdio status najjačeg digitalnog branda u svijetu osiguranja, već je dao svoj doprinos u podizanju ukupne razine sigurnosti u društvu, te je potaknuo odgovornu vožnju.

LAQO osiguranje drugu godinu zaredom ima najbolje korisničko iskustvo i najbolji call centar

Croatijin LAQO drugu godinu zaredom ima najbolje korisničko iskustvo i najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta. Ova vrijedna priznanja Croatijinom LAQO osiguranju stižu prema izboru stručnog žirija CX.portala.

Godišnje nagrade CX.hr portala dodjeljuju se s ciljem podizanja svijesti o važnosti vrhunskog korisničkog iskustva i njegovom utjecaju na uspješnost kompanija. Nagradama se prepoznaju i nagrađuju najbolji kontaktni centri te njihovi djelatnici koji pokazuju izvrsne rezultate u nekoliko područja: vodstvo, predanost korisnicima, upravljanje kontaktnim centrom, edukacija i razvoj djelatnika.

"Korisnici i njihovo iskustvo su početak i kraj svega što radimo, a jednostavni, brzi i digitalni procesi u osnovi su našeg brenda. I upravo su zato ova priznanja posebno vrijedna. Korisničko iskustvo mora biti besprijekorno, tu za nas nema kompromisa. Ponosna sam na cijeli tim koji entuzijastično i neumorno radi na tome da LAQO i dalje bude sinonim za vrhunsko korisničko iskustvo. Ovo je zaista značajna potvrda da radimo dobar posao. Sjajni su rezultati iza nas, a pred nama veliki projekti", rekla je Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
19. travanj 2024 14:51