Promo

Naličje koronakrize: 60% Hrvata nedostaju društvena okupljanja, visoko na popisu su i putovanja te zagrljaji

Pandemija je donijela i nešto dobro: više vremena provodimo s obitelji i na otvorenom, više je javnih usluga dostupno online, a ispitanike veseli i solidarnost u zajednici
Mastercard promo
 Laura Doss
Pandemija je donijela i nešto dobro: više vremena provodimo s obitelji i na otvorenom, više je javnih usluga dostupno online, a ispitanike veseli i solidarnost u zajednici

Novo normalno, fraza koja se ponavlja od samog početka pandemije koronavirusom, donijela je niz promjena koje su utjecale na naš posao, društveni i obiteljski život. Sve te promjene odrazile su se i na prihode potrošača i kupovne navike, pokazalo je redovno istraživanje MasterIndex koje je za Mastercard u svibnju 2021. provela agencija za istraživanje tržišta Improve.

Prema rezultatima istraživanja, zbog uvođenja epidemioloških mjera, čak je 60% ispitanika izjavilo da im nedostaju društvena okupljanja. Starijim ispitanicima najviše nedostaje fizički kontakt – zagrljaji, dodiri, rukovanja – i obiteljska okupljanja. Nešto mlađim ispitanicima ponajprije nedostaju društvena okupljanja, kao i onim najmlađim, koji su se osim toga zaželjeli festivala i glazbenih koncerata te noćnih iz...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 21:14