INOVACIJA

Prva aplikaciju koja na jednome mjestu sadrži poslovne i osobne račune korisnika, i to svih banaka

Ovaj koncept prvi je u Hrvatskoj, a cilj mu je korisnicima dati jasnoću, jednostavnost i povjerenje u digitalno bankarstvo

Tim koji stoji iza aplikacije KentPro

 /Kentbank
Ovaj koncept prvi je u Hrvatskoj, a cilj mu je korisnicima dati jasnoću, jednostavnost i povjerenje u digitalno bankarstvo

Koliko puta dnevno slučajno uđete u krivu aplikaciju, pogubite se i u potpunosti zaboravite što ste uopće htjeli? Ništa čudno, budući da prosječna osoba ima oko 80 aplikacija na svom mobitelu.

Kad još na to dodamo da se u neke od tih aplikacija ulazi lozinkom ili drugim načinom verifikacije, čini se kako bi korisničko iskustvo na mnogima trebalo biti mnogo jednostavnije.

Put prema dodatnoj praktičnosti za korisnike započeo je KentBank svojom aplikacijom KentPro, koja na jednome mjestu objedinjuje privatne i poslovne račune koje korisnik ima u bilo kojoj banci. Tako se smanjuje potreba za aplikacijama drugih banaka, ali i štedi na vremenu. Riječ je o pažljivo osmišljenom konceptu, prvom ovakvom na hrvatskom tržištu, koji je napravljen kako bi korisnicima dao jednostavnost, jasnoću i povjerenje u upravljanje novcem.

Personalizirano digitalno bankarstvo

Mario Milas, direktor sektora razvoja softvera i digitalne transformacije KentBanke, kaže kako su do ideje došli zahvaljujući konstantnoj želji za unaprjeđenjem usluga te aktivnim slušanjem povratnih informacija klijenata i djelatnika.

- Naš cilj je da svim korisnicima omogućimo najbolje iskustvo korištenja mobilne aplikacije, a samim time i bolje iskustvo poslovanja - kaže Milas.

Ova aplikacija atraktivnim dizajnom i jednostavnim korisničkim sučeljem uz upotrebu PSD2 standarda svakom korisniku nudi opciju povezivanja svih njegovih računa, bez obzira na banku i na to radi li se o osobnom ili poslovnom računu.

- KentPro je prva aplikacija na našem tržištu koja svojim korisnicima omogućuje ovakvu personaliziranu uslugu digitalnog bankarstva. Treba naglasiti da korisnik KentPro aplikacije može postati svatko tko odluči postati klijent KentBank, i to bez plaćanja ikakve naknade - pojašnjava Milas.

image

Aplikacija KentPro

/Kentbank

- PSD2 direktiva u svojoj osnovi nastoji donijeti otvaranje banaka i određenog opsega njihovih podataka prema trećim stranama. Kao i u većini regulatornih zahtjeva, tako i u PSD2, u našoj banci pokušavamo biti otvoreni prema inovacijama nastojeći pronaći ono što svaka regulativa može ponuditi te time otvoriti prostor unaprjeđenju korisničkog iskustva - dodaje.

Milas kaže kako je odabir tima bio jedna od važnijih odluka u kreiranju KentPro aplikacije.

- Priprema je uvijek pola posla, zato smo spojili sjajne ljude, kojima smo osigurali slobodu za kreativnost te svu potrebnu podršku. Osim odlične aplikacije, došlo je i do stvaranja gotovo obiteljske atmosfere te prijateljstava koja će ostati za cijeli život - kaže direktor sektora razvoja softvera i digitalne transformacije.

- Poslovne funkcionalnosti, tehnički i sigurnosni zahtjevi bili su početna okosnica daljnjeg rada. Nakon toga je uslijedio iscrpan prototip i dizajn ekrana. Implementacija je izvršena primjenom agilnih principa koji su donosili vrijednost i povećavali učinkovitost, a koji nisu bili sami sebi svrha - prisjeća se.

Može se ugovoriti i opcija štednje

Milas govori i kako je mobilno bankarstvo "prozor" banke u svijet, koji se svakodnevno koristi, a brojnim klijentima je i jedini kontakt s bankom. Upravo zato, u KentBanku su željeli stvoriti pouzdanu, sigurnu i jednostavnu aplikaciju za sve potrebe svojih klijenata.

- Sama činjenica da imamo jednu aplikaciju za sve potvrđuje našu predanost i razumijevanje kako poslovnim, tako i privatnim korisnicima. Uvid u stanje po računima drugih banaka dodatno olakšava poslovanje i prilagođava se potrebama klijenata, koji svoje poslovanje žele vršiti na jednome mjestu bez gubljenja vremena - kaže.

Jednostavnost korištenja aplikacije KentPro osigurana je slušanjem povratnih informacija krajnjih korisnika na hrvatskom tržištu. Milas kaže kako su uvažili svaku konstruktivnu kritiku i svakim komentarom dobivali snažnu motivaciju da budu bolji, drugačiji i što bliži praktičnim potrebama korisnika, a to čine i dalje.

Neke od najkorištenijih funkcionalnosti KentPro aplikacije su "Skeniraj i plati", povezivanje računa drugih banaka te podjela izvršenog plaćanja na rate. Uz to, u KentPro se može ugovoriti vrlo konkurentna štedna opcija uz godišnju kamatu od 2,30 posto na depozite u eurima, kojom se može vrlo jednostavno upravljati iz same aplikacije.

Suradnja banaka s fintech tvrtkama

Direktor sektora razvoja softvera i digitalne transformacije kaže i kako u planu imaju i mnogo dodatnih funkcija za aplikaciju KentPro.

- Nećemo otkriti sve tajne, no neprestano radimo na poboljšanju usluge kako bismo svojim klijentima omogućili što bolje iskustvo digitalnog bankarstva. Google i Apple Pay, udaljeno otvaranje računa, dostupnost PIN-a kartice, upravljanje limitima te statistički prikaz informacija o transakcijama samo su neke od planiranih opcija za budućnost KentPro aplikacije - govori.

Milas kaže kako je promjena jedina konstanta u digitalnom svijetu te je zato vrlo teško predvidjeti buduće trendove. Ipak, smatra kako će budućnost digitalnog bankarstva ići u smjeru pametne i razumne implementacije umjetne inteligencije, osiguravanja dostupnosti investicijskih proizvoda te intenzivnijoj suradnji banaka s fintech tvrtkama u svrhu povezivanja nebankarskih i bankarskih proizvoda. Skreće pozornost i na navike novih generacija koje žele sve i odmah, kao i rastuću popularnost glasovnih naredbi za koje smatra da će postati sastavni dio aplikacija.

- Ideje koje smo implementirali u KentPro samo su dio onoga što digitalno bankarstvo može biti, stoga smo uzbuđeni oko onoga što slijedi. Osim ulaganja u same usluge, uvijek se treba vratiti korijenima te ne zaboraviti vrednovati i ulagati u tim zaposlenika, jer su oni ti koji čine našu banku - zaključuje direktor sektora razvoja softvera i digitalne transformacije KentBanka Mario Milas.

Sponzorirani sadržaj nastao je u suradnji s KentBankom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
04. prosinac 2025 13:10