Recept za uspjeh?

Netflix je u lovu na tržište od 800 mlrd. kuna, a glavnu ulogu igra serija Stranger Things

Tijekom proteklih nekoliko tjedana Netflix je povezao Stranger Things s biciklima marke Schwinn, Nike tenisicama te Coca-Colom
 Screenshot / YouTube
Tijekom proteklih nekoliko tjedana Netflix je povezao Stranger Things s biciklima marke Schwinn, Nike tenisicama te Coca-Colom

Danima prije nego što je izašla treća sezona serije Stranger Things, stotine obožavatelja okupili su se na plaži u Santa Monici i posjetili sajam napravljen prema onom koji se prikazuje u popularnoj Netflixovoj seriji. Odjeveni u majice s imenima glavnih likova i srednje škole u izmišljenom američkom gradiću, fanovi su čekali više od sat vremena kako bi se mogli voziti na vrtuljku, jesti sladoled i slikati se u foto kabini.

Taj je sajam, kako piše Bloomberg, dio najveće marketinške kampanje u koju se upustila najveća svjetska online televizijska mreža. Tijekom proteklih nekoliko tjedana Netflix je povezao Stranger Things s biciklima marke Schwinn, Nike tenisicama te Coca-Colom i sve kako bi ispromovirao treću sezonu serije koja je puštena na američki Dan nezavisnosti.

U...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 07:02