Netflix ostaje bez Prijatelja, jedne od najgledanijih serija na platformi.
Budući da AT&T, u čijem je vlasništvu produkcijska kuća WarnerMedia, pokreće vlastitu platformu videa na zahtjev, uzimanje jedne od njihovih najpopularnijih serija logičan je potez. Platforma američke telekomunikacijske kompanije, kako piše Fortune, zvat će se HBO Max, a njeno lansiranje predviđeno je za proljeće sljedeće godine. Stoga ćete Prijatelje na Netflixu moći gledati do kraja ove godine.
Iako su Netflixove originalne serije i filmovi veoma popularni, najgledaniji sadržaj na platformi i dalje je onaj koji zapravo pripada drugim kompanijama. Prijatelji su tako druga najgledanija serija, odmah nakon The Officea, koji nažalost nije dostupan na Netflixu u Hrvatskoj, a uskoro ga na toj platformi neće moći gledati ni ostatak svijeta. Naime, prije mjesec dana Comcastov NBCUniversal najavio je da ga povlači s Netflixa i to iz istog razloga kao i AT&T.
Uz AT&T i Comcast, i Disney je ove godine najavio vlastitu platformu, a sve tri kompanije imat će ih najkasnije do prvog kvartala 2020. Kao što se i moglo predvidjeti, te tvrtke već sada pokušavaju svoju uslugu učiniti što atraktivnijom i napuniti svoje knjižnice sa što ekskluzivnijim sadržajem koji uzimaju Netflixu.
- Nekoliko uklonjenih serija s Netflixa neće naštetiti platformi, no kako će se vremenom Disney, AT&T i Comcast uzeti sav svoj sadržaj s Netflixa, to će postati veliki problem za tog streaming pionira - smatra analitičar Michael Pachter.
Riječ je zapravo o tradicionalnim igračima čiju je poslovnu strategiju, kako piše CNBC, poremetio Netflix nudeći sadržaj po puno nižoj cijeni, a sada oni “igraju njegovu igru”. Disney+ tako će koštati 6,99 dolara mjesečno, odnosno oko 45 kuna, a iako AT&T još nije objavio cijenu za HBO Max, vjeruje se da će za njega biti potrebno izdvojiti između 15 i 18 dolara svaki mjesec, odnosno između 100 i 120 kuna.
Osim Prijatelja, AT&T će za svoj HBO Max, čija je cijena još uvijek nepoznata, uzeti i Slatke male lažljivice te će biti ekskluzivno središte za Warner Brosove serije snimljene za The CW poput Princa s Bel-Aira, kojeg od prije nekoliko dana možete gledati na Netflixu.
Disney je, s druge strane, najavio da će svoj obiteljski sadržaj rastaviti na brendove unutar kojih će budući korisnici tražiti željene serije i filmove. Ti će brendovi biti Pixar, Marvel, Disney, Star Wars i National Geographic.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....