Regulacija

Britanija želi smanjiti dominaciju Googlea i Facebooka na tržištu internetskog oglašavanja

Googleovi su prihodi od oko šest milijardi funti u 2018. činili više od 90 posto ukupnih prihoda od internetskog oglašavanja u Britaniji
Sjedište Googlea u Palo Altu
 Profimedia, Alamy
Googleovi su prihodi od oko šest milijardi funti u 2018. činili više od 90 posto ukupnih prihoda od internetskog oglašavanja u Britaniji

Postoje snažni argumenti u prilog strožoj regulaciji Googlea i Facebooka kako bi se ograničile moguće negativne posljedice njihove dominacije na području internetskog oglašavanja, poručio je u srijedu britanski regulator za zaštitu tržišnog natjecanja.

Googleovi su prihodi od oko šest milijardi funti u 2018. činili više od 90 posto ukupnih prihoda od internetskog oglašavanja u Velikoj Britaniji, navodi CMA,

Facebookovi su pak činili gotovo polovinu prihoda od oglasa sa slikama, dodaju britanski regulatori.

"Veliko" ne znači nužno i „loše”, napominju, ističući da su platforme na tržište donijele inovativne i vrijedne proizvode i usluge. Pribojavaju se ipak da bi njihov položaj mogao imati negativne posljedice po ljude i tvrtke koji svakodnevno koriste njihove usluge....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2025 02:15