Narušavanje imidža

Problem krivotvorina: Luksuzni europski brendovi traže strožu regulaciju Amazon i Alibaba

Internet je u početku za svakoga bio besplatan. Sada to nije, trenutno ga pokreće snaga tržišta, mora biti reguliran
Ilustracija, logotipovi korporacija
 REUTERS
Internet je u početku za svakoga bio besplatan. Sada to nije, trenutno ga pokreće snaga tržišta, mora biti reguliran

Luksuzni europski brendovi žele da žele da se uvedu strože regulatorne mjere protiv internetskih divova kao što su Amazon i Alibaba vezano uz zaštitu podataka i krivotvorine, izjavio je predsjednik Europskog saveza za kulturnu i kreativnu industriju (ECCIA) Andreas Kaufmann.

Taj poziv Kaufmanna dolazi u trenutku kada Europska komisija preispituje svoj regulatorni pristup tehnološkim kompanijama

"Internet je u početku za svakoga bio besplatan. Sada to nije, trenutno ga pokreće snaga tržišta, mora biti reguliran", rekao je Kaufmann.

Europski luksuzni brendovi godišnje ostvaruju prihode od oko 800 milijardi eura, sudjelujući u bruto domaćem proizvodu EU-a sa 4 posto. Kompanije koje proizvode luksuznu robu u EU zapošljavaju i više od dva milijuna ljudi. Već dugo se, međutim, žale na ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. prosinac 2025 02:44