Velika škrtica

Tko je kriv kad smještaj ne valja: hotel ili Booking.com?

Korisnicima zapravo ne preostaje ništa drugo nego da nezadovoljstvo kvalitetom smještaja riješe s vlasnikom
Ilustracija
 Jure Mišković / Hanza Media
Korisnicima zapravo ne preostaje ništa drugo nego da nezadovoljstvo kvalitetom smještaja riješe s vlasnikom

I ovo ljeto, kad narod pohita godišnji odmor provesti u hotelima i privatnim sobama, bit će onih koji će se na kraju, malo je reći, osjećati prevarenima.

Poput jedne čitateljice Škrtice koja se nedavno razočarana i ljutita vratila s puta koji je provela u Italiji.

Kaže, hotel u kojem je provela jednu noć bukirala je putem portala Booking.com, između ostaloga i zbog činjenice da se pod opisom soba nalazila informacija kako su sve redom klimatizirane.

“Ipak, ono što na stranicama Booking.coma nije pisalo jest da se klimatizacija pali samo u određeno doba godine, pretpostavljam ljeti. To je barem objašnjenje koje mi je dao recepcionar, negdje oko ponoći, kad je već bilo kasno da tražimo drugi smještaj”, povjerila se naša čitateljica.

U sobi je, nastavlja, bilo zagušlji...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. studeni 2025 18:15