Velika škrtica

Online trgovina: Kako i kome poslati prigovor kada kupujete putem interneta?

Trgovine kroz pomno smišljen sustav iritantnih pitanja potrošača navode da se probije do prigovora
Ilustracija
 Getty Images/iStockphoto
Trgovine kroz pomno smišljen sustav iritantnih pitanja potrošača navode da se probije do prigovora

Neki dan na stranicama online trgovine Asos poput rudara kopala sam najcrnjim dubinama interneta u potrazi za nekom vrstom potrošačkog kontakta. Majicu kupiš za dvije minute, a prigovor ulažeš pola prijepodneva. Nigdje linka “kontakti”, “call us”, “customer help” ili nekog drugog oblika pomoći za nesretnike koji se teško mogu progurati u milenijske generacije.

Daj mi, brate, fiksni broj telefona i rado ću platiti skupe pozive u inozemstvo samo da ne moram, daj Bože da ne moram, ispunjavati formulare i prigovor ulagati putem internetske šablone iritantnih pitanja i odgovora.

Minutu kasnije spoznat ću da mi molitve nisu ispunjene: i ovdje je kao komunikacijski kanal s trgovcem za potrošače uvedena opcija slanja emaila - ali ne i adrese na koju je prigovor moguće uputit...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2025 09:15