partnerstvo

Konzum s Uberom ima zajedničku dostavu

Usluga je trenutno na raspolaganju kupcima iz Zagreba, Sesveta, Samobora, Zaprešića, Velike Gorice, Splita i Kaštela, Rijeke i Kukuljanova, Dubrovnika i Pule
 Tom Dubravec/Cropix

Uberova globalna usluga "DropOff" odsad je dostupna i u Hrvatskoj jer je Konzum za kupce u internetskoj prodavaonici otvorio i mogućnost dostave naručenih namirnica, kućanskih i higijenskih potrepština te ostalih proizvoda zahvaljujući partnerstvu s Uberom.

Usluga je trenutno na raspolaganju kupcima iz Zagreba, Sesveta, Samobora, Zaprešića, Velike Gorice, Splita i Kaštela, Rijeke i Kukuljanova, Dubrovnika i Pule, no, ističe se u priopćenju, Konzum i Uber planiraju je uvesti i u druge gradove u Hrvatskoj.

Proces kupnje na ovaj je način vrlo jednostavan. Nakon odabira proizvoda u Konzumovoj internetskoj prodavaonici, kupac treba izabrati uslugu Dostava partnera te potom odabrati lokaciju za dostavu. Pritom iz Konzuma napominju da u korištenju usluge Dostave partnera postoje dodatne razlike u odnosu na opciju Konzumove redovne dostave. Tako valja imati na umu da kod odabira usluge Dostave partnera Uberovi vozači proizvode preuzimaju u prodavaonicama te na stranici stoga nije uvijek moguće prikazati precizno stanje zaliha u realnom vremenu. Ako određenog proizvoda nema na polici prodavaonice, Konzumovi djelatnici nazvat će kupca i provjeriti želi li zamjenski artikl. Asortiman dostupan putem usluge Dostave partnera uži je od onog dostupnog kupcima koji odaberu opciju Konzumove dostave, a naručeni proizvodi dostavljaju se na kućnu adresu, ali ne i do kućnog praga. Plaćanje se vrši isključivo online, minimalni je iznos narudžbe 200 kuna, a dostava se naplaćuje 30 kuna neovisno o veličini narudžbe. Velika je prednost mogućnost isporuke isti dan, s obzirom na to da su kupcu na raspolaganju termini dostave već unutar četiri sata od trenutka naručivanja. Ako kupcu tako više odgovara, isporuku može zakazati i za neki drugi dan, unutar tjedan dana od dana naručivanja.

Nakon što kupac završi s kupnjom u Konzumovoj internetskoj prodavaonici, Konzum zakazuje isporuku preko platforme Uber Central. Potvrda o zakazanoj dostavi kupcu će stići putem SMS-a u kojem će primiti i informaciju o registarskoj oznaci vozila te imenu Uberovog vozača, koji će kupca kontaktirati telefonom kad stigne na njegovu adresu kako bi mogao preuzeti naručene proizvode.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. listopad 2021 00:43