Do konca iduće godine

Kaufland i Lidl smanjuju upotrebu plastike, no hoće ti zamjenski proizvodi biti skuplji?

Biljana Borzan smatra kako bi Hrvatska, zbog Jadranskog mora, trebala predvoditi inicijativu
Ilustracija
 Jadran Babić / Hanza Media
Biljana Borzan smatra kako bi Hrvatska, zbog Jadranskog mora, trebala predvoditi inicijativu

U cilju smanjenja upotrebe plastike za 20 posto do 2025. godine, veliki su trgovci počeli najavljivati mjere koje idu u tom cilju, ponajprije postupno odustajanje od prodaje jednokratnih plastičnih proizvoda, piše Slobodna Dalmacija.

Riječ je o artiklima kao što su slamke, štapići za uši, jednokratni pribor za jelo, držači balona, žiličice i štapići za miješanje pića... Podsjetimo, Europska komisija je predložila zabranu prodaje takvih proizvoda, no nije precizirala rok do kad bi se oni potpuno morali eliminirati s polica trgovina.

Lidl, primjera radi, to planira učiniti do kraja 2019. godine, i to u svih 95 trgovina u Hrvatskoj, donosi Slobodna Dalmacija.

- Proizvode od plastike za jednokratnu upotrebu postupno će zamijeniti alternativni artikli od održivih materijala k...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 14:17