Teško je shvatiti što se to dogodilo s DM-om i njihovim novim programom lojalnosti, ali bila bih spremna priznati samo jedno objašnjenje.
“Gospođo, nije do nas, posljednjih su nas dana napali alieni.”
Pa čak i tada, čak i da se doista neko izvanzemaljsko tijelo spojilo na servere DM-a i odlučilo napakostiti čovječanstvu prtljajući s programom vjernosti neke tvrtke, čak i tada bi teško bilo pojmiti kakav bi to krimen ljudskog roda bio dostojan tako okrutne spačke.
Čini se, naime, kako je puno toga pošlo po krivom u pokušaju ovog renomiranog svjetskog lanca drogerija da, ususret famoznom GDPR-u, dobije privolu kupaca da i dalje koristi njihove osobne podatke te onda usput, pod izlikom da će to za njih biti bolje, dosad jedini smisleni program vjernosti izmijeni do neprepozna...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....