Velika škrtica

Kako smo uspjeli pokopati jedini pošteni program lojalnosti u Hrvatskoj?

Novi sistem bodovanja upopularnom lancu drogerija nije oduševio korisnike
DM, ilustracija
 Tomislav Janković / Hanza Media
Novi sistem bodovanja upopularnom lancu drogerija nije oduševio korisnike

Teško je shvatiti što se to dogodilo s DM-om i njihovim novim programom lojalnosti, ali bila bih spremna priznati samo jedno objašnjenje.

“Gospođo, nije do nas, posljednjih su nas dana napali alieni.”

Pa čak i tada, čak i da se doista neko izvanzemaljsko tijelo spojilo na servere DM-a i odlučilo napakostiti čovječanstvu prtljajući s programom vjernosti neke tvrtke, čak i tada bi teško bilo pojmiti kakav bi to krimen ljudskog roda bio dostojan tako okrutne spačke.

Čini se, naime, kako je puno toga pošlo po krivom u pokušaju ovog renomiranog svjetskog lanca drogerija da, ususret famoznom GDPR-u, dobije privolu kupaca da i dalje koristi njihove osobne podatke te onda usput, pod izlikom da će to za njih biti bolje, dosad jedini smisleni program vjernosti izmijeni do neprepozna...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2025 04:10