Novi hrvatski potrošač

Kako je tehnologija promijenila kupce: Do ulaznica i cipela klikom, po hranu u trgovinu

Navike kupaca u Hrvatskoj nisu iste kao prije 10 godina, promijenile su ih nove tehnologije
Ilustracija, online trgovina
 Getty Images/iStockphoto
Navike kupaca u Hrvatskoj nisu iste kao prije 10 godina, promijenile su ih nove tehnologije

Novi hrvatski potrošač znatno više vremena provodi za računalom ili pametnim telefonom nego što odlazi u trgovinu. Štoviše, glavninu kupnje i obavlja online, kupujući jednim klikom gotovo sve - od odjeće i obuće, preko knjiga i namještaja, pa do turističkih aranžmana i polica osiguranja.

Tako otprilike izgleda opis prosječnog novog hrvatskog potrošača, na čije su stavove, ponašanje i načine kupnje utjecale digitalizacija i nove tehnologije. Iako Hrvatska i po tome kaska za razvijenijim dijelom svijeta, pa čak i za većinom novih, tranzicijskih članica EU, promjene koje su nove tehnologije unijele u potrošačku kulturu, ističu stručnjaci, itekako su vidljive i kod nas.

Mlađe generacije

- Potrošači u Hrvatskoj danas više nisu isti kao prije 10 godina - upozorava L...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2025 02:12