U laganom padu

Rast online oglašavanja usporava

47 posto ukupnog globalnog troška reklamiranja otpada na internetsko oglašavanje
Logo Googlea
 Thomas Peter / REUTERS
47 posto ukupnog globalnog troška reklamiranja otpada na internetsko oglašavanje

U 2019. se očekuje da će globalna potrošnja na oglašavanje porasti za 4,6 posto, nešto slabije u odnosu na prethodne procjene, a očekuje se i da će rast internetskog oglašavanju u 2021. usporiti prema jednoznamenkastom po prvi put od pucanja Dotcom balona 2001., prognoziraju u tvrtki Zenith.

Ta tvrtka u vlasništvu francuske oglašivačke grupe Publicis u izvješću objavljenom u ponedjeljak navodi kako će internetsko oglašavanje predstavljati 52 posto globalnih troškova oglašavanja u 2021. godini, što bi bio prvi put da premašuje granicu od 50 posto.

Izvješće se vremenski podudara s vremenima kad tvrtke za oglašavanje, uključujući tržišnog lidera WPP, bilježe preusmjeravanje klijenata na korištenje internetskih platformi kao što su Google i Facebook kako bi došle do potroša...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 21:29