Spašavanje brenda

H&M odlučio promijeniti strategiju i ukinuti svoja velika sniženja, hoće li ih to spasiti?

Promjena strategije rezultat je pada prodaje i pretrpanih skladišta odjeće kojih se ne mogu riješiti
 Ronald Goršić / CROPIX
Promjena strategije rezultat je pada prodaje i pretrpanih skladišta odjeće kojih se ne mogu riješiti

Kako bi spasio brend koji tone iz dana u dan, H&M je odlučio stati na kraj svojim superniskim cijenama, piše Business Insider.

Predsjednik Uprave nekadašnjeg kralja brze mode Karl - Johan Persson objavio je da H&M više neće imati velike rasprodaje po kojem je trenutno poznat. Promjena strategije rezultat je pada prodaje i pretrpanih skladišta proizvoda tvrtke kojih se nikako ne može riješiti. No upravo zbog toga kompanija je prošle godine objavila da će cijene H&M-ovih proizvoda biti niže nego inače pa ova vijest stiže kao veliko iznenađenje za javnost.

- Slaba prodaja u četvrtom tromjesečju, djelomično uzrokovana neravnotežama u asortimanu marke H&M, rezultirala je potrebom za značajnim rasprodajama u prvom tromjesečju 2018. - rekao je Persson u priopćenju investitorima pro...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2025 04:41