U moru različitih turističkih ponuda, gost uvijek može naletjeti na onu koja ne odgovara opisanom. No, rijetko tko zna što zapravo treba učiniti kada se nađe u takvoj situaciji i koje su najčešće neregularnosti koje su pod kontrolom inspekcija, piše Glas Slavonije.
Prava potrošača
Europski potrošački centar nudi nekoliko rješenja u slučaju da gost naiđe na neku nezadovoljavajuću ponudu. Iako se i potrošač sam može žaliti, isto tako od centra može zatražiti da oni kontaktiraju trgovca ili pružatelja usluge u njegovo ime. Primjerice, u slučaju da je posjetitelj rezervirao hotel u kojem se soba pokazala skupljom od dogovorene cijene ili pak soba nije prikladna ili dostupna, on nije dužan prihvatiti tu uslugu, a može i tražiti povrat novca. No, ako je ipak primoran ostati zbog nem...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....