Upoznajte se sa svojim pravima

Evo što učiniti ukoliko niste zadovoljni ponuđenom uslugom na turističkim odredištima

Europski potrošački centra nudi nekoliko rješenja u slučaju da gost naiđe na neku nezadovoljavajuću ponudu
 CROPIX
Europski potrošački centra nudi nekoliko rješenja u slučaju da gost naiđe na neku nezadovoljavajuću ponudu

U moru različitih turističkih ponuda, gost uvijek može naletjeti na onu koja ne odgovara opisanom. No, rijetko tko zna što zapravo treba učiniti kada se nađe u takvoj situaciji i koje su najčešće neregularnosti koje su pod kontrolom inspekcija, piše Glas Slavonije.

Prava potrošača

Europski potrošački centar nudi nekoliko rješenja u slučaju da gost naiđe na neku nezadovoljavajuću ponudu. Iako se i potrošač sam može žaliti, isto tako od centra može zatražiti da oni kontaktiraju trgovca ili pružatelja usluge u njegovo ime. Primjerice, u slučaju da je posjetitelj rezervirao hotel u kojem se soba pokazala skupljom od dogovorene cijene ili pak soba nije prikladna ili dostupna, on nije dužan prihvatiti tu uslugu, a može i tražiti povrat novca. No, ako je ipak primoran ostati zbog nem...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 16:22