Ne dao mi vrag mira pa sam se neki dan, nakon što je prošlog tjedna agencija Kompas proglasila stečaj, odvažila raspitati kako putnici koji su platili, a nisu odradili putovanje, mogu natrag dobiti mukom zarađeni novac.
Uspostavilo se da nemam što zvati u Kompas, nego direktno u Euroherc, osiguravateljsku kuću s kojom je ova agencija, jer zakon tako nalaže, sklopila Ugovor o osiguranju u slučaju nesolventnosti ili stečaja.
Tamo mi se u kontakt centru javila uljudna zaposlenica brzo me obavijestivši kako je osiguravatelj već zatrpan zahtjevima nesretnih putnika koji su, u strahu da ne ostanu bez novca, odmah nakon proglašenja stečaja pohrlili spasiti imovinu.
“Pošaljite nam zahtjev za odštetu, preslike ugovora o putovanju i presliku računa, a priložite i bilo kakvu drugu dokum...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....