Za svakog potrošača

Coca-Cola se nakon prvog alkoholnog pića okreće sokovima, očekuju 100 mil. eura prihoda

Od 2010. Coca-Cola je lansirala 240 napitaka sa smanjenim udjelom šećera ili bez njega
Adez
 Coca Cola
Od 2010. Coca-Cola je lansirala 240 napitaka sa smanjenim udjelom šećera ili bez njega

Nakon što je predstavila svoje prvo alkoholno piće, Coca-Cola je na tržište stavila još jedan novi brend, Adez. To su zdravi napici od žitarica poput riže, soje i zobi, od kokosa i badema, kojih je dio obogaćeni koncentriranim sokovima jabuke, jagode, manga i drugog voća.

Proizvode se u Europi, od žitarica iz Češke i soje koja uzgaja u Italiji.

Argentinska marka

Kompanija koja danas ima više od 500 brendova preuzela je izvorno argentinsku marku Ades osnovanu još prije 30 godina. Lansirajući piće po novoj formuli i pod novim imenom brenda, koje se u trgovinama već prodaje na odjelima zdrave hrane, zaokružila je svoj put prema tzv. total beverage kompaniji, onoj koja ima proizvod za svakog potrošača.

- Slušali smo želje potrošača - one su danas drugačije jer svi žele bit...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2025 15:43