Stranice za bukiranje smještaja poput Booking.com-a, Airbnb-a ili Trivaga više ne smiju zavaravati svoje korisnike krivo navodeći cijene, isticanjem hotele na kojima su najviše zaradile ili pak navođenjem da je soba koju upravo gledaju posljednja, piše The Guardian.
Ako ste ikad rezervirali svoj smještaj na Bookingu, sigurno ste primijetili natpise kao što su “još jedna soba pod tom cijenom” ili “rezervirano četiri puta u zadnja 24 sata”. Vjerojatno je i pisalo da drugi korisnici istovremeno gledaju isti hotel kao i vi. No, to baš i nije bilo tako, već vam je ta platforma, a i mnoge druge, stvarala osjećaj lažne žurbe pa niste proučili sve troškove ili se bacili u potragu za boljom ponudom.
Budući da je riječ o kršenju prava potrošača, britanska je Agencija za zaš...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....