Platili ste, imate pravo

Avion vam kasni ili je let otkazan? Tražite odštetu, raspon naknade je od 50 do 600 eura

Kada vam avion kasni ili otkaze let kontaktirajte prijevoznika i prijavite zahtjev za odštetu
Ilustracija, zračna luka u Splitu
 Zvonimir Barišin / CROPIX
Kada vam avion kasni ili otkaze let kontaktirajte prijevoznika i prijavite zahtjev za odštetu

Svakodnevno svijetom leti oko 9 milijuna putnika u avionskom prijevozu, a gotovo 200 tisuća njih svakog dana ima neki problem s kašnjenjem, otkazivanjem leta ili drugim problemima u polasku ili dolasku zbog kojih trpe štetu.

No, tek mali dio njih takve propuste aviokompanija pretvara u zahtjev za odštetu, na što imaju pravo po svim važećim uredbama Europskog parlamenta i Vijeća Europe, čiji su obveznici i naši avioprijevoznici, piše Slobodna Dalmacija.

Kako je na hrvatskim aerodromima kašnjenje u polasku ili dolasku postalo gotovo uobičajeno, to vrijedi informirati sve one koji se nađu u takvim problemima da imaju pravo na naknadu štete zbog kašnjenja zrakoplova ili otkazanog leta i to, ovisno o udaljenosti na koju se leti i broju sati kašnjenja, u rasponu od 50 do čak 600 eura...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2025 05:29