Ponudom moratorija od najmanje tri mjeseca na otplatu kredita urednim klijentima banke smatraju da su u ovom trenutku napravile primjeren korak, ali detalji o realizaciji te mjere izazvali su dosta nezadovoljstva, pa i gnjev u ponekim slučajevima.
Iako komunikacija banaka upućuje na to da su dogovoreni kriteriji slični, u mnogim detaljima oni se ipak razlikuju. Ima i razmišljanja da je Vlada trebala donijeti zakon kojim bi bankama jasno propisala jednake upute o tome što trebaju činiti, u trenutku kada se od banaka očekuje da u povećanoj mjeri financiraju državu i poduzeća, očito je da se nastoji održavati partnerski odnos, pa i banke rado posežu za riječi “povjerenje”.
1Plaćanje kamata u vrijeme moratorija
Jedan od prigovora klijenata je “zašto banke naplaćuju kamate t...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....