ULAGANJA U BUDUĆNOST

Proizvodi novih kategorija i održivo poslovanje pogone transformaciju BAT-a

U Zagrebu je središte klastera Adria koji obuhvaća tržišta Slovenije, Hrvatske, BiH, Srbije, Crne Gore, Albanije, Makedonije i Kosova. Strateški cilj BAT Grupe je preusmjeravanje na bezdimne alternative

Globalna je ambicija postati ugljično neutralna kompanija do 2030. godine te osigurati da do 2050. cijeli lanac vrijednosti bude ugljično neutrala

U Zagrebu je središte klastera Adria koji obuhvaća tržišta Slovenije, Hrvatske, BiH, Srbije, Crne Gore, Albanije, Makedonije i Kosova. Strateški cilj BAT Grupe je preusmjeravanje na bezdimne alternative

BAT je snažan gospodarski subjekt u regiji, a u Zagrebu je središte klastera Adria koji čine osam tržišta - Slovenija, Hrvatska, BiH, Srbija, Crna Gora, Albanija, Makedonija i Kosovo. Kompanija, osim cigareta, proizvodi i nove kategorije proizvoda - e-cigarete brenda Vuse, nikotinske vrećice VELO i grijane duhanske proizvode glo™, odnosno novi moderni uređaj Hyper Air koji se koristi sa brendovima duhanskih stickova neo™ i bezduhanskih stickova veo™.

BAT ima značajnu prisutnost u regiji kroz dvije tvornice, u Kanfanaru u Hrvatskoj i u Vranju u Srbiji, te kroz poljoprivrednu proizvodnju duhana koju organizira kroz Hrvatske duhane. U klasteru Adria se nalaze i dva logistička huba, jedan za uređaje novih kategorija proizvoda u Rijeci, drugi u Pitomači, za prikupljanje duhana iz...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. studeni 2025 23:51