OBRAZOVNI MIKRO SADRŽAJI

HackU u godinu dana od 180 do 10.000 aktivnih korisnika

Obrazovanje kroz WhatsApp. Zvuči nemoguće? Ali jedan kolumbijski startup na tome gradi dobar biznis
 AFP

Prošla godina je zahvaljujući pandemiji stvorila mnoge probleme gotovo svim sektorima, ali jedan startup pokazao je da se uz malo kreativnosti i fleksibilnosti može izgraditi dobar biznis na edukaciji ljudi.

Zovu se HackU i iz Kolumbije su.

Njegovi su osnivači dokučili kako pomoću aplikacije WhatsApp slati korisnicima kratke edukativne lekcije. I pritom dobro zaraditi.

To funkcionira ovako – pošaljete svoj broj mobitela te ime i prezime, zatim odaberete vrstu medijskog sadržaja (audio, videozapis ili tekst), tematiku (digitalne transformacije, inovacije, digitalni marketing i poduzetništvo, osobni razvoj ili engleski jezik) i na kraju odredite vlastiti raspored (npr. želite li učiti 6 ili 3 dana u tjednu).

Ovisno o planu kojeg ste složili, kompanija vam na WhatsApp šalje edukativni sadržaj za čije učenje ili rješavanje je potrebno otprilike 10 minuta.

Ono što je još jako važno je da vas spaja direktno s osobnim trenerom koji vam pomažu u učenju. Time učenje putem mobitela postaje "humanizirano", a i smanjuje se šansa da će osoba odustati od plana ako ima nekoga tko ga motivira i vodi kroz cijeli proces.

image
Screenshot

Zahvaljujući inovativnoj strategiji i humanijem pristupu e-učenju, hackU bilježi veliki rast korisnika. Početkom 2020. Godine imao je 180 korisnika u samo jednoj državi, da bi 2020. završio s više od 10.000 aktivnih korisnika u devet država.

"Godina 2020. nije donijela ništa novo, samo je ubrzala neizbježnu budućnost – onu u kojoj se tehnologija prilagođava ljudima, a ne obratno", kaže Santiago Salazar, osnivač i direktor hackU-a.

Izvješće Global Market Insights pokazuje da je tržište e-učenja premašilo 200 milijardi američkih dolara u 2019. godini i očekuje se da će rasti po prosječnoj godišnjoj stopi od 8 posto u razdoblju od 2020. do 2026. Tržište e-učenja za pet godina tako bi trebalo vrijediti oko 375 milijardi dolara.

E-učenje ima neke prednosti nad tradicionalnim metodama učenja.

"Istraživač Rodolfo Llinas rekao je da korisnici zaboravljaju do 93 posto onoga što nauče na tradicionalan način. To se posebno odnosi na činjenicu da imaju vrlo kratke cikluse učenja koji se smanjuju ovisno o dobi ili razini obrazovanja. Stoga hackU radi s edukacijskim mikro sadržajima i to tako što šalje takozvane ‘edukacijske kapsule’ koje u prosjeku traju 10 minuta. Time dajemo prednost kontinuiranom učenju", rekao je za Entrepreneur izvršni direktor hackU-a, Santiago Salazar.

Dodao je da je startup većinom usmjeren na obrazovanje korisnika koji nisu "digitalni nativi”, odnosno osobe odrasle uz tehnologiju.

Osim toga, kompanija koristi otvorene obrazovne resurse (OER), što su javno dostupni materijali koji se objavljuju pod otvorenom licencom. Sadržaji se ažuriraju na dnevnoj bazi i koriste resurse poput TED-a, WEF-a i Harvard Business Reviewa.

Trenutačno postoji više od 1000 milijardi otvorenih obrazovnih resursa na webu koji se udvostručuju svakih 18 mjeseci. HackU je do sada iskoristio više od 250.000 sadržaja u svojim "obrazovnim kapsulama".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. svibanj 2024 01:26