next partner

Fresh Corner - već 10 godina uz kupce u pokretu, u planu i daljnje inovacije

INA i MOL Grupa kroz ulaganja i modernizaciju benzinskih postaja u Hrvatskoj i Sloveniji stvaraju fleksibilnu i inovativnu maloprodajnu mrežu prilagođenu potrebama kupaca

INA, kao važna karika u sigurnosti opskrbe regije, Sloveniju vidi kao perspektivno tržište za rast cjelokupnog asortimana goriva i maziva

INA i MOL Grupa kroz ulaganja i modernizaciju benzinskih postaja u Hrvatskoj i Sloveniji stvaraju fleksibilnu i inovativnu maloprodajnu mrežu prilagođenu potrebama kupaca

INA i MOL Grupa, kao energetske kompanije s dugogodišnjim iskustvom i snažnim regionalnim prisustvom, kontinuirano šire svoje poslovanje na hrvatskom i slovenskom tržištu. Ovaj rast temelji se na strateškom kombiniranju inovativnih proizvoda, vrhunske usluge i odgovora na specifične potrebe potrošača u pokretu.

Kroz rebrendiranje, modernizaciju i ulaganja u benzinske postaje, dvije kompanije su u proteklih godinu dana dodatno učvrstile svoju poziciju u Sloveniji, stvarajući čvrste temelje za budući razvoj. U fokusu je modernizacija lokacija koje kupcima nude više od klasičnog točenja goriva. Redizajn interijera, digitalna rješenja i proširena ponuda prehrane preko prepoznatljivog koncepta Fresh Corner stvaraju nove standarde u maloprodajnom poslovanju.

Fresh Corner, već etabliran u Hrvatskoj, Mađarskoj i drugim europskim zemljama, širi se snažno i u Sloveniji, na sve većem broju lokacija. Nude se proizvodi koji su se pokazali kao "heroji asortimana", od ukusnih hot dogova, odlične kave i sendviča, do inovativnog pizza wrapa. Ovaj koncept pretvara benzinske postaje u mjesta ugodnog zaustavljanja i odmora, a moderan interijer i brza usluga osiguravaju visoku razinu zadovoljstva kupaca.

Slavi 10. rođendan i obara rekorde

Koncept Fresh Corner ove godine slavi 10. rođendan. Od prve šalice kave u 2015. postao je najveća coffee to go mreža u regiji, a koncept je u Hrvatskoj i Sloveniji jednako uspješan kao i u ostalih osam zemalja u kojima posluje.

Na slovensko tržište, Fresh Corner je stigao 2016., danas je dostupan na gotovo 80 lokacija od 133 MOL-ove i Inine postaje u Sloveniji. Do kraja godine MOL će modernizirati još šest postaja i time dodatno proširiti Fresh Corner ponudu.

image

Koncept Fresh Corner ove godine slavi 10. rođendan. Od prve šalice kave u 2015. postao je najveća coffee to go mreža u regiji

U protekloj godini u Sloveniji je najviše kava prodano na lokaciji Lukovica, a najviše hot dogova na Dramljama. U Hrvatskoj Fresh Corner obara svoje rekorde: samo u prvih devet mjeseci ove godine posluženo je sedam milijuna šalica kave, a rekord po prodaji je maloprodajno mjesto INA Vukova Gorica.

Pogodnosti loyalty aplikacije

Kad govorimo o INA i MOL lokacijama, treba spomenuti i njihove programe vjernosti - INA Loyalty u Hrvatskoj i MOL Move u Sloveniji, kojima dvije kompanije unapređuju iskustvo svojih kupaca. Tako je jedan od ključnih elemenata jačanja brenda Fresh Corner širenje pogodnosti loyalty programa preko granica. Korisnici INA Loyalty i MOL Move aplikacija mogu prilikom kupnje sakupljati bodove u gotovo svim zemljama u kojima posluje MOL Grupa. Ova integracija povećava vrijednost programa za kupce, potiče njihovu lojalnost te im omogućava fleksibilnost putovanja.

image

Korisnici INA Loyalty i MOL Move aplikacija mogu prilikom kupovine sakupljati bodove u gotovo svim zemljama u kojima posluje MOL Grupa

Ziga Intihar/
image

Korisnici INA Loyalty i MOL Move aplikacija mogu prilikom kupovine sakupljati bodove u gotovo svim zemljama u kojima posluje MOL Grupa

Marko Pigac/mp Produkcija/pigac./

INA, kao važna karika u sigurnosti opskrbe regije, Sloveniju vidi kao perspektivno tržište za rast cjelokupnog asortimana goriva i maziva, prepoznatljivih po kvaliteti i pouzdanosti.

U tom kontekstu, modernizacija Rafinerije nafte Rijeka, jedan je od strateških projekata kompanije. Ulaganje od gotovo 700 milijuna eura na samom je završetku, a kad novo postrojenje bude pušteno u rad, Rafinerija će povećati proizvodnju dizelskog goriva i time smanjiti regionalnu ovisnost o uvozu ove vrste goriva.

Ista regija - ista vizija

Povezanost Hrvatske i Slovenije, kao i ostatka regije, nije samo poslovna, već i tradicionalna. Svake zime brojni hrvatski turisti putuju u slovenske planine na skijanje, dok ljeti slovenski gosti hrle na hrvatsku obalu u potrazi za opuštanjem i morem. Upravo na tim putovanjima, bilo prema suncu ili snijegu, INA i MOL prepoznaju svoju odgovornost: pružiti svim putnicima sigurno, ugodno i moderno mjesto za predah. Njihove benzinske postaje, uz Fresh Corner, postaju nezaobilazne točke koje nude više od obične okrijepe - nude atmosferu topline, poznatog okusa i usluge na najvišoj razini, bez obzira na kojoj se strani granice nalazili.

Zahvaljujući desetljeću uspješnog razvoja Fresh Corner koncepta, putnici mogu uživati u svježe pripremljenim specijalitetima, odličnoj kavi i vrhunskoj usluzi koja briše granice i spaja regiju. Cilj je jasan: da se svaki gost osjeća kao kod kuće, gdje god putovao. Nastavkom ulaganja u inovacije, širenjem ponude i razvojem novih usluga, INA i MOL će i u budućnosti stvarati prostore u kojima je odmor više od pauze.

Sadržaj nastao u suradnji s Inom

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. listopad 2025 06:40