ocjenjivanje proizvoda

Dijeljenje četvorki i petica nije problem samo školstva već i internetskog biznisa

Korisnici koji misle su zavedeni ili prevareni, mogu se obratiti Europskom potrošačkom centru i nadležnim ustanovama
 Tetiana Shumbasova/Alamy/Alamy/Profimedia
Korisnici koji misle su zavedeni ili prevareni, mogu se obratiti Europskom potrošačkom centru i nadležnim ustanovama

Novo istraživanje o online recenzijama pokazalo je da previše pozitivnih ocjena stvara problem vjerodostojnosti proizvoda.

Istraživanje objavljeno u časopisu Nature otkrilo je da više od 80% svih ispitanih internetskih recenzija ima visoku ocjenu od četiri ili maksimalnih pet zvjezdica.

To stvara ono što su autori nazvali "problemom pozitivnosti" za potrošače koji se nadaju da će ocjene zvjezdicama koristiti kao vodič za mjesto gdje će jesti ili kupovati.

"Osnovna ideja iza problema pozitivnosti je kako znati što odabrati ako je sve ocijenjeno tako pozitivno? Kako da odaberem restoran s četiri i pol zvjezdice naspram drugog restorana s istom ocjenom? " rekao je Guardianu istraživač Matthew Rocklage.

Za potrošače je stoga važno da pri odabiru proizvoda ili mjesta zanemare zvj...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 22:39