Postoji rizik da ćemo učiniti nešto loše u želji da učinimo nešto dobro. To smo donekle vidjeli i kod GDPR-a jer smo otežali pristup osobnim podacima, a to ide u korist velikim platformama. Ne smijemo isto ponoviti kad se radi o personaliziranom oglašavanju, izjavio je jedan od autora studije "Online oglašavanje: utjecaj ciljanog oglašavanja na oglašivače, pristup tržištu i izbor potrošača", profesor Alexandre de Streel.
Studiju je naručio Odbor Europskog parlamenta za unutarnje tržište i zaštitu potrošača (IMCO) sa željom dobivanja sveobuhvatnog pregleda tržišta internetskog oglašavanja, kao i otkrivanja izazova i mogućnosti u vezi s digitalnim oglašavanjem.
Profesor De Streel s belgijskog Sveučilišta u Namuru i sudirektor europskog think-tanka za regulacije ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....