Sandro Mur
Novi proizvod

Bellabeat predstavio novu pametnu narukvicu, koju će prodavati putem pretplate

Zagrebačka tvrtka dosad je prodala više od 700 tisuća primjeraka pametnog nakita, a s novim proizvodom očekuje daljni rast
Piše: Bernard IvezićObjavljeno: 15. lipanj 2021. 09:42

Bellabeat, hrvatski startup koji je prije sedam godina počeo proizvoditi pametne narukvice, od kojih su u veljači, prema Business Insideru, Leaf Urban i Leaf Chakra proglašene najboljim pametnim nakitom na svijetu, dovršio je razvoj nove pametne narukvice. Zove se Ivy. Za nju ima više od 50.000 predbilježbi. No, to ujedno znači i da Bellabeat ima više od 50.000 novih pretplatnika.

Naime, s novom narukvicom tvrtka mijenja poslovni model. Sada njezine narukvice uključuju i mjesečnu pretplatu.

Sandro Mur, suosnivač i direktor Bellabeata, kaže da Ivy bolje prati zdravlje srca i dišnog sustava, što tvrtki omogućava da svojim korisnicima pruži kvalitetnije informacije ne samo o fizičkom, nego i o mentalnom zdravlju.

20 mjeseci razvoja

- Jako smo ponosni na novi Bellabeatov proizvod, koji smo dizajnirali i usavršavali dulje od 20 mjeseci kako bismo dobili rješenje koje je savršeno usklađeno sa svim potrebama žena u današnje doba - kaže Mur.

Pojašnjava da Ivy tijekom dana mjeri kalorije, udaljenost, aktivni puls, intenzitet vježbanja te prati meditaciju, a noću prati trajanje spavanja, kvalitetu sna, otkucaje srca u mirovanju, disanje i srčanu koherenciju. Na temelju tih i dodatnih podataka koje prikuplja kroz aplikaciju, Mur navodi da nude niz pokazatelja o spremnosti tijela, wellnessu i menstrualnom ciklusu.

- Ivy ima unaprijeđene senzore za mjerenje koraka i aktivno provedenog vremena, kao i za sve ostale parametre koje prati, a dizajn, koji je usmjeren na žene, nudi im praćenje dinamike tijela tijekom cijelog dana kako bi im omogućio bolje razumijevanje vlastitog tijela i potreba od bilo kojeg drugog sličnog proizvoda na tržištu - kaže Mur.

Pritom posebno misli na najglasnijeg konkurenta u segmentu pametnih nosivih uređaja - Apple. Bellabeat, primjerice, tvrdi da može procijeniti kad bi njegova korisnica trebala odustati od iduće vježbe jer se osjeća toliko iscrpljeno da bi se mogla razboljeti. Tu procjenu rade napredni algoritmi koje je razvio sam hrvatski startup, a trenirani su na vjerojatno najvećoj privatnoj bazi zdravstvenih podataka u Hrvatskoj. Tvrtka navodi da ima više od 100 milijardi skupova zdravstvenih podataka o svojim korisnicima. To je iznimno važan podatak jer što je veći broj podataka na kojima se neki algoritam može trenirati, to je on precizniji. Nije poznato koliko je Bellabeat prodao svojeg pametnog nakita do sada. No, posljednji poznat podatak, onaj iz 2017. godine, ukazuje na to da ih je do tada prodao više od 700.000 komada. Riječ je o rekordu koji dosad nije nadmašio nijedan drugi domaći startup.

Mur, koji je nedavno najavio da prikuplja investiciju od 10 milijuna dolara, razmatra jednu akviziciju i planira izaći u roku od tri godine na burzu te vidi priliku da s novim proizvodom otvori tržište korporativnog wellnessa.

- Mislim da smo tijekom ovih godinu i nešto dana postali puno svjesniji vlastitog zdravlja i zdravlja ljudi s kojima radimo i surađujemo te da sve više poslodavaca i rukovodećih ljudi shvaća koliko je bitna briga o zdravlju zaposlenika, i to ne samo u pogledu pružanja adekvatnih uvjeta oboljelima nego i pravovremena prevencija i edukacija zaposlenika o brizi za vlastito zdravlje - kaže Mur.

Korporativni wellness

Nismo uspjeli razumjeti vidi li taj proizvod, i potencijalno neki budući, kao cjelovito rješenje za korporativni wellness ili će ostati fokusiran isključivo na žene. Preklani je, naime, Bellabeat odlučio da će napraviti najveći svjetski wellness klub za žene. Sada navodi da nudi pretplatu na svoj wellness servis koji pomaže ženama da postignu cilj koji su si postavile, primjerice povećanje plodnosti, željenu težinu ili kvalitetnije spavanje i smanjenje stresa.

Mur ističe da u području korporativnog wellnessa traže rješenja koja će u konačnici doprinijeti boljoj uspješnosti poslovanja tvrtke kroz zdravlje njenih zaposlenika. U tom smislu planira i nova zapošljavanja. Prema posljednjim podacima, tvrtka zapošljava 87 zaposlenika.

- U ovom trenutku otvaramo urede u Aziji i sjevernoj Europi te planiramo i veća ulaganja - zaključuje Mur.

Do četiri puta lakša od Appleova pametnog sata

Nova pametna narukvica Bellabeat Ivy teži samo 10 grama. Usporedbe radi, pametni mobiteli teže u prosjeku od 140 do 200 grama, a Appleov sat je tri i pol do četiri puta teži. Ivy se puni bežično, u roku od tri do četiri sata, a zatim joj baterija traje tjedan dana. Vodonepropusna je, sinkronizira se bežično i njome se upravlja preko mobilne aplikacije i na koju se veže pretplata. U Bellabeatu navode da je izrađena od hipoalergenskog nehrđajućeg čelika, polikarbonata i nealergijske silikonske gume.

Linker
22. listopad 2021 11:57