Danski proizvođač igračaka Lego izvijestio je u srijedu da je u 2019. godini povećao dobit i prihode, uz dobre rezultate na svim glavnim tržištima i snažan skok prodaje u Kini.
Neto dobit iznosila je 8,3 milijarde danskih kruna (1,2 milijarde dolara) i veća je tri posto nego u 2018. godini.
Prihodi su porasli šest posto, na 38,5 milijardi kruna.
Rezultati na razvijenim tržištima, poput zapadne Europe i Sjeverne Amerike, porasli po jednoznamenkastoj stopi. U Kini, gdje Lego ima 140 maloprodajnih prostora u 35 gradova, poskočili su oko 50 posto.
"Bila je to snažna godina u kojoj smo nadmašili rast industrije igračaka u cjelini i povećali prodaju i tržišni udio na svim našim najvećim tržištima", rekao je izvršni direktor Niels B. Christiansen.
Tvrtka ima 570 trgovina širom svijeta, a u 2020. namjerava ih otvoriti još 150, od čega otprilike polovinu u kontinentalnoj Kini. Prošle su godine posjete Legovoj internetskoj prodajnoj stranici porasle za četvrtinu.
Kompanija povećava ulaganja u maloprodajne kanale kako bi doprla do potencijalnih potrošača, kazao je Christiansen.
Glavne su linije proizvoda Lego City, Lego Creator, Lego Friends, te proizvodi nadahnuti holivudskim filmovima poput Ratova zvijezda i Osvetnika.
Kompanija je najavila i promjene u upravi. Tako bi Thomas Kirk Kristiansen iz obitelji vlasnika trebao postati predsjedatelj odbora direktora, umjesto Jorgena Vig Knudstorpa koji je od 2004. do 2016. bio izvršni direktor, a sada bi trebao ostati u odboru sa zadaćom razvoja brenda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....