Podravka, kao jedna od vodećih prehrambenih kompanija u srednjoj, istočnoj i jugoistočnoj Europi, već više od 70 godina uspješno odgovara na sve tržišne izazove u više od 60 zemalja svijeta na pet kontinenata. Da kao vodeći prehrambeni brend u regiji ide u pravom smjeru kad je riječ o razvoju poslovanja te da već desetljećima uspješno gradi i njeguje povjerenje, kako kupaca tako i svojih zaposlenika, potvrđuju i izvrsni poslovni rezultati.
Nakon što je 2018. bila jedna od najuspješnijih poslovnih godina u dugogodišnjoj povijesti kompanije, pozitivni poslovni trendovi nastavljeni su i u ovoj godini. Tako je u prvih devet mjeseci 2019. koprivnička kompanija ostvarila rast prihoda od prodaje za 160,2 milijuna kuna, odnosno 5,2 posto, a neto dobit je iznosila 194,3 milijuna ku...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....