Intervju: Svjetlan Stanić

'Kinezi su svjesni potencijala svog tržišta, paze kome će dopustiti ulaz'

Zanima nas američko tržište, no hrvatske tvrtke nisu dovoljno ni poznate niti cijenjene za neki relevantniji nastup
Svjetlan Stanić, predsjednik Uprave Stanic grupe.
 Biljana Blivajs
Zanima nas američko tržište, no hrvatske tvrtke nisu dovoljno ni poznate niti cijenjene za neki relevantniji nastup

Brend Juicy ove godine slavi 20 godina. Posljednjih pet godina Juicy je u vlasništvu Stanić Grupe, a osim u regiji i EU, prodaje se i u zemljama Bliskog istoka i Sjeverne Afrike (MENA regija).

O planovima plasmana Juicyja na novim tržištima, posebno na tržištu Kine, kao i o poslovnim planovima grupacije kojoj je na čelu, razgovarali smo sa Svjetlanom Stanićem, vlasnikom i prvim čovjekom Stanić Grupe.

Prije pet godina preuzeli ste Juicy od Ivice Todorića. Jeste li zadovoljni plasmanom Juicy sokova na domaćem i stranim tržištima?

- Juicy smo kupili 2013., a preuzeli smo ga 2014. godine. Jako smo zadovoljni. Željeli smo know-how koji smo stekli u dugogodišnjem poslovanju s vodećim multinacionalnim kompanijama prenijeti na neki naš, domaći proizvod. U početku nije bilo definiran...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 18:59