Pogrešne odluke

Kako je popularni proizvođač sportske odjeće i obuće u samo par godina izgubio čaroliju

Kompanija je daleko od slave iz 2015. kada je prestigla Adidas i u SAD-u zasjela na drugo mjesto po prodaji sportske odjeće i obuće, odmah nakon Nikea
Ilustracija
 Cal Sport Media / Alamy / Alamy / Profimedia
Kompanija je daleko od slave iz 2015. kada je prestigla Adidas i u SAD-u zasjela na drugo mjesto po prodaji sportske odjeće i obuće, odmah nakon Nikea

Ljeto 2018. ključni ljudi Under Armoura, Kevin Plank, osnivač i tadašnji izvršni direktor (CEO) kompanije, i Patrik Frisk, predsjednik i direktor operacija (COO), otputovali su na američku zapadnu obalu kako bi uvjerili Stephena Curryja, zvijezdu NBA Warriorsa i najvećeg promotora njihovog brenda, da ne napusti kompaniju.

Dvije su strane, naime, postale veoma frustrirane međusobnim odnosom, piše New York Times. CEO kompanije bio je nezadovoljan jer košarkaš, koji od ugovora s Under Armourom zarađuje milijune dolara godišnje, veoma rijetko nosi odjeću njegovog brenda na NBA utakmice, dok je Curry, pak, bio nesretan jer je prodaja tenisica Curry 3, koje je on osmislio za UA, bila veoma slaba.

Kako bi smirili tenzije, Plank i Frisk odlučili su oko Curryja izgraditi posebno malo ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 02:05