Interes za domaćim proizvodima

Hrvatski proizvođači putem SPAR-a izvezli proizvode u vrijednosti od pola milijarde kuna

Najveći skok izvoza od 88 posto ostvarila je tvrtka Cromaris na austrijskom tržištu
Ilustracija: radnici u dućanu Spara
 Luka Gerlanc / Hanza Media
Najveći skok izvoza od 88 posto ostvarila je tvrtka Cromaris na austrijskom tržištu

U 2018. godini hrvatski veliki, srednji i mali proizvođači putem SPAR-a izvezli su proizvode u vrijednosti od 68 milijuna eura, odnosno više od pola milijarde kuna, što je rast od 12 posto u odnosu na godinu ranije, priopćili su iz kompanije.

Najveći porast izvoza zabilježen je u Italiji, a pozitivne brojke ostvarene su i u ostalim zemljama poput Austrije, Mađarske i Slovenije.

- SPAR Hrvatska vjeruje u kvalitetu hrvatskih proizvoda, koju sve više prepoznaju i kupci u ostalim zemljama u kojima poslujemo. Želimo biti partner hrvatskim kompanijama, stoga ćemo im i dalje pružati svu potrebnu potporu u širenju ponude kroz mrežu SPAR trgovina u Austriji, Italiji, Sloveniji i Mađarskoj - naglasio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Kada se pogledaju pojedinačne kompanije, najveći skok izvoza, od 88 posto, ostvarila je Adrisova tvrtka Cromaris na austrijskom tržištu, dok je Ledo u Mađarsku izvezao proizvode u vrijednosti od 4,5 milijuna eura. S druge strane, u Sloveniji raste prodaja proizvoda Podravke, Kraša i Dukata. Na tom tržištu, Zvijezda je ostvarila rast od 14 posto, dok je Violeta povećala izvoz pelena i toaletne kozmetike za 12 posto.

Što se tiče malih i srednjim proizvođača dobre rezultate zabilježili su gospodarstvenici iz doline Neretve koji su samo ove jeseni u SPAR-ovu prodajnu mrežu u Sloveniji izvezli više od 600 tona mandarina. Uz njih značajan porast izvoza suhomesnatih proizvoda bilježi i tvrtka Pršut Voštane.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
22. kolovoz 2025 12:50