DOBAR POSAO

Pitanje: Htjela bih pokrenuti svoj brend obuće... 'Materijal i rad sigurno su 60-ak posto cijene. Samo čipka košta i do 300 kuna po metru'

Koliko treba da stanem na noge i pokrivam se prodajom oslikanih tenisica? U brojkama, je li dovoljno visoka - ili niska - cijena od oko 500 kuna i koliko ih moram prodati po toj cijeni godišnje - 100 ili 1000 pari?
 HANZA MEDIA
Koliko treba da stanem na noge i pokrivam se prodajom oslikanih tenisica? U brojkama, je li dovoljno visoka - ili niska - cijena od oko 500 kuna i koliko ih moram prodati po toj cijeni godišnje - 100 ili 1000 pari?

Uvijek smo se šalile da smo startup, ali ne onaj koji je potekao iz garaže. U Silicijskoj dolini svi krenu iz garaže, a mi smo krenule iz Zagreba. I iz potkrovlja!

Tako svoju poslovnu priču počinju dvije mlade poduzetnice i kreativke, Ljudmila Mihajlović i Maja Žirovčić, koje su gotovo desetljeće od samog rađanja ideje oslikavanja tenisica pokrenule pravu malu revoluciju u obući. I to ponajviše vjenčanoj.

Djevojke stoje iza brenda Shuz, šarenih, ručno oslikanih, personaliziranih i unikatnih tenisica koje mladenke sve češće biraju umjesto klasičnih i pomalo dosadnih špic-papak cipela u kojim je neudobno hodati, a kamoli izvoditi vratolomije na plesnom podiju. Ali, sve češće ih biraju i mladoženje umjesto lakiranih, i isto tako pomalo dosadnih, klasičnih cipela. Čak i oni koji...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 08:36