Jovana Mehandžić Đurđić

Intervju: 'Žene sve više pokreću tvrtke, ali problem je naći ulagače. To želimo riješiti'

Cilj nam je omogućiti ubrzano poslovno umrežavanje i olakšati pristup edukacijama
 CROPIX/Ikea
Cilj nam je omogućiti ubrzano poslovno umrežavanje i olakšati pristup edukacijama

Natječaj “Odvažna” za financijsku i stručnu potporu ženama u poduzetništvu zajedničkim su snagama pokrenule tvrtke Ikea i Mastercard u suradnji sa Solidarnom - Zakladom za ljudska prava i solidarnost te Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj.

Riječ je o projektu koji je dio šireg programa podrške ekonomskom osnaživanju žena, kojim nastoje pridonijeti kvalitetnijem odgovoru na specifične potrebe i prepreke s kojima se susreću poduzetnice u obiteljskoj, tržišnoj i društvenoj sferi. O ciljevima natječaja, ali i poziciji žena u biznisu u Hrvatskoj i regiji, razgovarali smo s Jovanom Mehandžić Đurđić, menadžericom za održivi razvoj u Ikei Jugoistočna Europa.

Kome je natječaj ‘Odvažna’, konkretno, namijenjen?

- Želimo podržati žensko poduzetništvo i ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. studeni 2025 15:56