Hrvatska agencija Human, koja je ove godine osvojila Red Dot nagradu, najprestižniju u sferi dizajna, te se otisnula u razvoj vlastitog softvera u tržišnom segmentu u koji je ušao i Salesforce, svojevrsnu platformu za CMS (tzv. headless CMS), zbog velikih planova sa svojim prvim softverskim proizvodom povećala je apetite za radnicima. Human planira u jednom koraku povećati broj zaposlenih za čak 30 posto.
Tvrtka koja dizajnom parira Googleu, Samsungu i Sonyju, za uspješno širenje na strana tržišta svog cloud softvera treba čak 14 novih zaposlenika.
Zahvaljujući razvoju vlastitog softvera kojim planiraju snažni proboj na inozemna tržišta te pojačanoj potražnji za uslugama digitalnih komunikacija, jedna od najdugovječnijih digitalnih agencija na domaćem tržištu širi svoje poslov...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....