Human
Karijere u IT-u

Hrvatski dizajnerski as traži 14 novih stručnjaka

Hrvatski dizajnerski as povećava broj zaposlenih za 30 posto da bi uspješno izvozio svoj prvi softverski proizvod
Piše: Bernard IvezićObjavljeno: 30. rujan 2020. 16:09

Hrvatska agencija Human, koja je ove godine osvojila Red Dot nagradu, najprestižniju u sferi dizajna, te se otisnula u razvoj vlastitog softvera u tržišnom segmentu u koji je ušao i Salesforce, svojevrsnu platformu za CMS (tzv. headless CMS), zbog velikih planova sa svojim prvim softverskim proizvodom povećala je apetite za radnicima. Human planira u jednom koraku povećati broj zaposlenih za čak 30 posto.

Tvrtka koja dizajnom parira Googleu, Samsungu i Sonyju, za uspješno širenje na strana tržišta svog cloud softvera treba čak 14 novih zaposlenika.

Zahvaljujući razvoju vlastitog softvera kojim planiraju snažni proboj na inozemna tržišta te pojačanoj potražnji za uslugama digitalnih komunikacija, jedna od najdugovječnijih digitalnih agencija na domaćem tržištu širi svoje poslovanje te je u potrazi za novim kadrovima s područja developmenta, dizajna i upravljanja projektima

Iako po mnogočemu jedinstvena, ovu će godinu u Humanu pamtiti po brojnim uspjesima. Nakon što je ovog proljeća njihova web stranica proglašena najboljom na svijetu i nakon što su osvojili najprestižniju nagradu za izvrsnost u dizajnu, ova domaća digitalna agencija nastavlja rasti.

Human
Ivana Božanić
 

Osim što dugi niz godina za klijente iz različitih sektora razvijaju kreativna digitalna rješenja, nedavno su razvili vlastiti softver kojim planiraju snažnije zakoračiti na inozemna tržišta. Dodatno, digitalna transformacija kojoj svjedočimo posljednjih mjeseci potaknula je snažniju potražnju za njihovim uslugama što je Humanu otvorilo nove prilike. Tim koji trenutačno broji 43 ljudi smještenih u uredima u Zagrebu i Osijeku, uslijed daljnjeg rasta planiraju proširiti s čak 14 novih stručnjaka s kompetencijama na području developmenta, dizajna i upravljanja projektima.

- S namjerom da pojednostavimo kompleksne digitalne projekte, zahvaljujući 15-godišnjem iskustvu razvili smo vlastito rješenje za upravljanje različitim vrstama podataka (Digital Asset Management) te vlastitu platformu za upravljanje podacima (headless CMS), čime ulazimo u novi segment internet poslovanja. U tijeku je implementacija spomenutih rješenja u nekoliko domaćih komercijalnih projekata koji će biti predstavljeni krajem godine - izjavila je Ivana Božanić, operativna direktorica Humana.

Iako za sebe vole reći da su neozbiljni, u Humanu stvaraju ozbiljno dobre stvari, a ono na što su osobito ponosni je opuštena radna atmosfera zahvaljujući kojoj neki u Humanu rade i dulje od 15 godina. Balans između privatnog i poslovnog osobito im je važan, a svoj tim nedavno su obogatili specijalistom za ljudske resurse kako bi dodatno unaprjeđivali radne uvjete.

Human
Asja Erdelji
 

- Opuštena atmosfera pridonosi većoj kreativnosti i produktivnosti pa su kućni ljubimci i dobar smisao za humor dio naše svakodnevice. Ako zapnemo, ne lupamo glavom u zid već nastojimo naučiti nešto novo. Nismo formalisti i kod nas dobar argument uvijek pobjeđuje hijerarhiju - opisuje atmosferu u Humanu Asja Erdelji, HR menadžerica. 

Detaljne informacije o otvorenim radnim mjestima zainteresirani kandidati mogu pronaći OVDJE.

Linker
19. listopad 2020 21:00