Novi rast

Wiener osiguranje ruši vlastite rekorde: u prvoj polovici godine naplaćena bruto premija od 86,1 milijuna eura

Najveći udio u ukupnoj premiji ostvaruju životna osiguranja (32,7 posto), osiguranja motornih vozila (20,6 posto) te imovinska osiguranja (16,6 posto)

Tamara Rendić

 Igor Dugandzic-cigo/
Najveći udio u ukupnoj premiji ostvaruju životna osiguranja (32,7 posto), osiguranja motornih vozila (20,6 posto) te imovinska osiguranja (16,6 posto)

Wiener osiguranje VIG nastavlja s pozitivnim poslovnim trendovima i u prvoj polovici 2025. godine. Na dan 30. lipnja 2025. godine Wiener osiguranje zabilježilo je ukupnu naplaćenu bruto premiju u iznosu 86,1 milijuna eura, što predstavlja rast od 14,1 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Najveći udio u ukupnoj premiji ostvaruju životna osiguranja (32,7 posto), osiguranja motornih vozila (20,6 posto) te imovinska osiguranja (16,6 posto).

U segmentu neživotnih osiguranja ostvaren je rast od 10,6 posto, dok su životna osiguranja zabilježila rast od čak 22,1 posto u odnosu na prošlu godinu.

Tamara Rendić, predsjednica Uprave Wiener osiguranja, iznimno je zadovoljna što je bilježe značajan rast i u neživotnim i u životnim osiguranjima.

"To je potvrda da smo izgradili čvrste temelje i da znamo prepoznati trenutak kada treba biti proaktivan i odlučan, ali i kada treba pokazati fleksibilnost prema potrebama tržišta. Naš fokus ostaje na povjerenju koje gradimo s klijentima, partnerima i zaposlenicima. Vjerujemo u snagu partnerstva, jasnoću komunikacije i u odgovornost prema svima koji računaju na nas – danas i u budućnosti“, izjavila je Tamara Rendić.

U drugu polovicu godine Wiener osiguranje ulazi s jasnom strategijom, ambicioznim planovima za razvoj neživotnih osiguranja i stalnim ulaganjem u digitalizaciju

image

Božo Šaravanja

Domagoj Kunic/

„Naš je cilj korisničko iskustvo učiniti što jasnijim i jednostavnijim u svakom koraku, bilo da je riječ o ugovaranju police, prijavi štete ili pristupu relevantnim informacijama. Zato kontinuirano ulažemo u razvoj naprednih rješenja, među kojima se ističe virtualna asistentica Wienka, prvi AI chatbot na hrvatskom tržištu osiguranja koji korisnicima pruža ovako širok opseg informacija. I Wienka i naša nova komunikacijska platforma ‘Jasna stvar‘ odražavaju naše nastojanje da osiguranje učinimo jasnijim i dostupnijim svim građanima. Te vrijednosti neće biti samo dio naše digitalne strategije, već temelj svih budućih inicijativa", istaknuo je Božo Šaravanja, član Uprave Wiener osiguranja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
09. srpanj 2025 10:51